Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker å fortelle nærmeste familie etter TUL (8+4) til uka om alt ser bra ut
Uka deretter er det en sammenkomst på jobben jeg ikke får lurt meg unna, er da 9+4, har ikke helt funnet ut hvordan jeg løser den
Kan hilse mamman din å si at jeg har to friske barn som begge er født etter fylte 35, men skjønner henne også. Med første var jeg ikke redd for det men jeg var det med andre. Var 38 da han ble født. Hjalp veldig å få nipt testVært gjennom IVF så søsteren min og en sjef vet om IVF. Sa fra til søsteren min samme dag som positiv test. Sjefen tenkte jeg kanskje å fortelle til etter TUL i uke 8. Tenker svigers også kommet til å gå vite etter TUL. Resten blir nok etter uke 12. Veldig spent på reaksjonen til mamma. Hun er lite for å få barn etter 35 år pga økt risiko for genfeil m.m., og jeg er 37 når barnet blir født..
Vi fortalte deler av familien det i går. 6+1
Eg får samme problemet når eg er 8+4 med sosial sammenkomst på jobb Begynner på ferie når eg er 9+4 og hadde håpet å ikkje måtte avsløre det før etter ferien problemet er at eg ALLTID stiller opp og drikker alkohol på sånne arrangementer,så er redd det blir veldig mistenkelig når eg er edru
Samme her, og jeg kan ikke lure meg unna, var med og satt datoen i sin tid Og så er det vel bordservering fortsatt kanskje, så får ikke lurt meg unna og bestilt alkoholfritt uten at noen merker det
Vi tar nok med egen alkohol så eg kunne kanskje prøvd å farge vann med konditorfarge sånn at det ser ut som vin og fylle det på ei vinflaske
Da ville jeg heller helt alkoholfri vin over på flasken
Er ikke bekymret selv. Har tre svigerinner som tilsammen har født 5 friske barn etter fylte 35. Jeg tenker det kommer det barnet som kommer. Så får mamma mene det hun vil. Bare spent på første reaksjonen fra henne.Kan hilse mamman din å si at jeg har to friske barn som begge er født etter fylte 35, men skjønner henne også. Med første var jeg ikke redd for det men jeg var det med andre. Var 38 da han ble født. Hjalp veldig å få nipt test
Eg får samme problemet når eg er 8+4 med sosial sammenkomst på jobb Begynner på ferie når eg er 9+4 og hadde håpet å ikkje måtte avsløre det før etter ferien problemet er at eg ALLTID stiller opp og drikker alkohol på sånne arrangementer,så er redd det blir veldig mistenkelig når eg er edru
Nå til dags er jo forkjølelse eller berre vondt i halsen ein ypperlig unnskyldning for å unngå sosiale sammenkomster
Så trist å forvente negative reaksjoner da! Klen til degVi må nok fortelle det til svigermor før uke 12 fordi hun må passe eldste mens vi reiser på ultralyd. Ellers får nok alle vite det etter den ultralyden hvis alt er i orden. Sist sa vi det kjempetidlig, uke 5-6 eller noe sånt. Denne gangen forventer jeg mer negative reaksjoner, så å fortelle er ikke noe jeg gleder meg veldig til.