Fortelle barnefar / samboer på OUL ??

BareEnTil

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Hei

Er det noen som faktisk har overrasket barnefar på oul?

Eller bare en ultralyd generelt

Tror ikke jeg klarer å holde det skjult så lenge!

Last edited:
Jeg hadde blitt ufattelig skuffa om min partner hadde gått et halvt svangerskap uten å si noe til meg.

Jeg hadde blitt ufattelig skuffa om min partner hadde gått et halvt svangerskap uten å si noe til meg.

Det er kjipt!

Tror ikke han egentlig hadde blitt det siden han syns 9 måneder er lenge, og han nevnte før vi fikk første i 2013 at det hadde vært kult å bli overasket på den måten, noe han sikkert har glemt!

Han går ikke glipp av noe så lenge alt er bra!

Jeg spurte bare om noen hadde overrasket på oul!

Det er kjipt!

Tror ikke han egentlig hadde blitt det siden han syns 9 måneder er lenge, og han nevnte før vi fikk første i 2013 at det hadde vært kult å bli overasket på den måten, noe han sikkert har glemt!

Han går ikke glipp av noe så lenge alt er bra!

Jeg spurte bare om noen hadde overrasket på oul!

Personlig så jeg ut som om jeg var klar for å føde i uke 20, så det hadde aldri rent fysisk latt seg gjøre :laughing001 Jeg er nemlig bare 160, og en plass må jo magen være, hehe

Personlig så jeg ut som om jeg var klar for å føde i uke 20, så det hadde aldri rent fysisk latt seg gjøre :laughing001 Jeg er nemlig bare 160, og en plass må jo magen være, hehe

Hehe, ja, da er det værre ;) Det tenkte jeg ikke på! ;) Jeg var ikke så stor i mitt forrige svangerskap, men i mitt første så syntes det godt, man da veide jeg ikke mer enn vekta :O

;)

På meg vises det allerede, så jeg kunne ikke ha overrasket kan på den måten. Dessuten følger han nøye med når jeg får tr. Han sier at han er synsk. :D

Jeg hadde ikke klart å holde det så lenge. Så fort jeg fikk positiv test så hylte jeg til han og ba han komme for å se. Han så ikke streken.. dag nr 2, jeg så den bedre, han mente fortsatt den var negativ. Dag nr 3 så han den svakt mens dag nr 4 var det ingen tvil. Det rare er at første svaaake strek kom 1 og fler dager før ikm. Så eggløsningen min må ha vært tidligere enn jeg trodde pluss syklusen min er egt bare surr. Men han fikk det hylt opp i ansiktet fra positiv test

Du kunne jo bestilt en TUL og overrasket ham der. Jeg synes det hadde vært ganske kult. Du måtte jo hatt en god dekkhistorie da. Hvorfor skulle han være med deg liksom? Angst for sykdom og behov for moralsk støtte?

Dersom det er noe han ville syns var gøy så er det jo bare å prøve. Jeg regner med du kjenner samboere din såpass at du vet om dette er noe han ville satt pris på eller ei.

Et alternativ er jo også å overraske han på ultralyd i uke 10-12, det er nok litt lettere gjennomførbart :)

Det høres ekstremt merkelig ut og ikke si noe til barnefaren før halvgått svangerskap.[/QUOTE

Mye som er merkelig, du har sikkert gjort merkelige ting her i livet du også!

Når det er sagt, så kunne jeg kanskje skrevet heller overasket han med UL, eller TUL osv (noe jeg ikke gidder å redigere), som jeg uansett må på pga visse ting!

Det høres ekstremt merkelig ut og ikke si noe til barnefaren før halvgått svangerskap.

Mye som er merkelig, du har sikkert gjort merkelige ting her i livet du også!

Når det er sagt, så kunne jeg kanskje skrevet heller overasket han med UL, eller TUL osv (noe jeg ikke gidder å redigere), som jeg uansett må på pga visse ting!

Overraskelse på en TUL høres morsomt ut da :)
Jeg blir litt aelvmedlidene som gravid og halvdårlig, så hadde trengt sympati og en god grunn til å ligge på sofaen før uke 18 ogsp tror jeg

Spennende å se hva du går for da :)

:cool01

Last edited:
Jeg tenker at man er to for å lage barn og at det jo er «tilfeldig» at det er kvinnen som går gravid.. Føler ikke at jeg hadde hatt rett til å ikke fortelle mannen min det så lenge etter at jeg visste at vi hadde blitt gravide:)
Det er jo begges graviditet- ikke bare kvinnens❤️

Nå er det ikke sånn at han IKKE kommer til å få vite det :facepalm:

Nå er det ikke sånn at han IKKE kommer til å få vite det :facepalm:
Jeg hadde ikke kunnet skjule det om jeg hadde hatt lyst, fordi vi har assistert befruktning og han visste jo når det var innsett. Min mann hadde ikke satt pris på å bli overrasket heller, men om han hadde gjort det hadde det vært veldig gøy å sett reaksjonen etter å ha skjult det en stund. Man kjenner jo sine egne menn godt nok som regel til å vite om de vil synes det er gøy eller ikke med overraskelse.

Hehe nei det kan bli vanskelig å skjule etterhvert!
Hadde vært litt ekstremt; «Jeg har ikke helt turt å si noe før, men du har lagt på deg mye på magen de siste månedene. Du ser egentlig ganske gravid ut. Eh... vet du hva det kommer av?» :hilarious:

Hadde vært litt ekstremt; «Jeg har ikke helt turt å si noe før, men du har lagt på deg mye på magen de siste månedene. Du ser egentlig ganske gravid ut. Eh... vet du hva det kommer av?» :hilarious:

Nå går jeg mye opp å ned i vekt, så ser vel egentlig ut som jeg er gravid annenhver uke ;) og eneste stedene det legger seg er stumpen og magen ;)

Back
Topp