Jeg så bare for meg å komme ut i 7-ende måned og enda ikke ha sagt noeNå går jeg mye opp å ned i vekt, så ser vel egentlig ut som jeg er gravid annenhver uke og eneste stedene det legger seg er stumpen og magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så bare for meg å komme ut i 7-ende måned og enda ikke ha sagt noeNå går jeg mye opp å ned i vekt, så ser vel egentlig ut som jeg er gravid annenhver uke og eneste stedene det legger seg er stumpen og magen
Jeg så bare for meg å komme ut i 7-ende måned og enda ikke ha sagt noe
Mente ikke du planla noe sånt altså. Bare at det virkelig ville vært ekstremvarianten. Å vente til han lurte på hvorfor magen vokste.NeiNeiNei, er du gal
Mente ikke du planla noe sånt altså. Bare at det virkelig ville vært ekstremvarianten. Å vente til han lurte på hvorfor magen vokste.
Jeg må si jeg ble litt skuffet over hvor hardt og negativt enkelte reagerte her. Håper det bare traff noen såre punkt og at mai 2020 egentlig er en gjeng som kan ta imot ting man er uenig i på en mer imøtekommende måteSkjønte det altså Men det er veldig mange som er veldig aggressive i kommentarfeltene her på babyverden, men merket ikke det fra deg Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tenkte over at oul var mellom uke 18-20 da jeg alltid har hatt flere ultralyder under svangerskapene, jeg så for meg uke 12, av en eller annen merkelig grunn
Jeg må si jeg ble litt skuffet over hvor hardt og negativt enkelte reagerte her. Håper det bare traff noen såre punkt og at mai 2020 egentlig er en gjeng som kan ta imot ting man er uenig i på en mer imøtekommende måte
Regning fra eggløsning er jo beste regningenVeldig sant Håper det jeg også!
Btw, man blir forvirret av termin noen ganger, er bare snakk om tre dager, men når jeg regner fra unnfangelse, noe jeg er veldig sikker på så kommer termin opp som 13.05.2020, kanskje ikke så nøye, men hvis du vil endre det så kan du det
Jeg klarte ikke flytte tekst fra telefon. Flytter i morgen.Veldig sant Håper det jeg også!
Btw, man blir forvirret av termin noen ganger, er bare snakk om tre dager, men når jeg regner fra unnfangelse, noe jeg er veldig sikker på så kommer termin opp som 13.05.2020, kanskje ikke så nøye, men hvis du vil endre det så kan du det