Fortell noe "spennende" om deg selv!

En tråd i 'Mai 2013' startet av kariness, 6 Jan 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mrs.Mona Elsker forumet MAI 2013

Utrolig bra :D:D:D

Og GRATULERER MED 3 ÅR SOM RUSFRI!!!! Imponerende og SELVSAGT er du tøff i trynet da.... :cool:

BVforum via Samsung

2. besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP

Hvilkne youtube videoer? Kjempe fin måte å få vite/bli kjent på:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

3. besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP

Synest du er tøff som turde satse,men når noe klaffer er det som regel riktig:)
    Er du ikke snart lei friends?

4. besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP

Jeg er 10 år eldre enn mannen:)

5. besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP

Begynner det ikke å bli litt synlig no etter hvert da?

6. besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP

Gratulerer med 3 år som nykter:)

7. besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP

Har en sønn i puberteten.... ikke så myebedre det...... og har et hus på 279 kvm og haterhusarbeid:)

8. besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP

Ellers er jeg gått fra å være en dame på byn ganske ofte,til å bli en hjemmekjær dame som ikke har vert ute på byn på over 6 år:)
    Trives nok for godt sammen med min mann:)

9. Sulla Elsker forumet MAI 2013

og jeg er 8 år eldre enn min mann... Eldste jenta mi syntes det var hysterisk da hun var 11 for det var så gammel han var da hun ble fødd....

10. llkri Blir kjent med forumet MAI 2013

Jaggu godt det er flere av oss :) håpa puberteten skulle bli lettere denne gangen, ettersom det er gutt. men heldigvis en del år til babyen er der da :)

11. kariness Elsker forumet

Haha det var morsomt! ^^

12. kariness Elsker forumet

Faktisk norsk-oppmæringsvideoer! Noen som spurte en gang også ble det så populært så da har jeg bare fortsatt^^

13. Jessjess Elsker forumet

Jo, det var litt surt, men tror det har kommet mye godt utav det også! Var gravid når jeg var i praksis på tannlegekontor og husker jeg holdt på å besvime den ene dagen fordi det var så dårlig luft der.. Så sånn sett er barnehage perfekt - får mye frisk luft som jeg trenger, er i aktivitet og koser meg =) Var god på skolen, en i klassen og jeg gikk best ut og fikk baare positive tilbakemeldinger og jobbtilbud - men elsker utdanningen jeg holder på med og å være i bhg, så det veier litt opp for det hele =D

14. Pisces10 Gift med forumet

1. Jeg skadet meg selv og hadde daglig selvmordstanker fra jeg var 12 år til jeg var 15, da jeg møtte sambo. Gikk til psykolog fra jeg var 14 til jeg ble 18 år. (Jeg skadet meg siste gangen kvelden før jeg møtte sambo for aller første gang)

2. Jeg snakket ikke med pappa på 3-4 år, men nå har vi det beste forholdet noensinne! :)

3. Jeg kommer aaaaaldri til å finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor ;)

15. kariness Elsker forumet

Så fantastisk at sambo gjør deg så lykkelig at du slutta med skading<3
    Elsker sånne historier!

Og vet du, det å finne ut hva du skal bli når du er stor, håper ikke du stresser eller bekymrer deg over det! For det er det dummeste jeg vet. Man ER. Og man GJØR. Man kan gjøre forskjellige ting hele livet sitt :D

16. kariness Elsker forumet

Så fin innstilling <3 liker veldig p jobbe k bhg selv! :D selvom jeg bare er assistent med midlertidig stilling :):)

17. Mrs.Mona Elsker forumet MAI 2013

Det føltes rett og slett bare riktig. Pluss at mamma likte han med en gang (og det var hun som faktisk foreslo at jeg skulle flytte inn til han;) ) friends har jeg perioder som jeg er veldig lei, da tar jeg bare en pause..

BVforum via Samsung

18. LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP

Hehe, Tusen takk :D

19. LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP

Takk dere :)

20. MaiTjohei Forumet er livet MAI 2013

BF e jo 6 år yngre enn meg, og svigermor er sammen med en som er en god del yngre enn henne. Så det er bare 4 år mellom meg og fungerende "svigerfar" .. :p

I tillegg var svigermor ung når hun fikk barn. Mine foreldre blir besteforeldre i en alder av 60, mens barnefars besteforeldre blir oldeforeldre i en alder av 60. De er like gamle :p

Del denne siden