Fortell noe "spennende" om deg selv!

Hehe, morsomt :)

1.Traff min samboer får første gang på julaften for fire år siden, det første han gjorde var og dra av meg buksa for "og sjekke varene". Bestemte meg for at han var en idiot, men nå venter jeg barn nr2 men en supersnill mann ^^

2.Har vært rusavhengig, er nå over tre år nykter.

3.Jeg er tøff i tryne. :p

Kanskje ikke så morsomt men. :D

Utrolig bra :D:D:D

Og GRATULERER MED 3 ÅR SOM RUSFRI!!!! Imponerende og SELVSAGT er du tøff i trynet da.... :cool:

BVforum via Samsung
 
Kan vi ikke prøve å bli litt bedre kjent.
Noen som har noen morsomme, uvanlige, teite, dumme, eller kule ting å si om seg selv? :D eller bare helt vanlige ting? ^^

Så hadde det vært fint om det kunne bli litt kommentering og diskusjon rundt ting og ikke bare en opplisting av hverandres ting :p

Jeg kan begynne:

1. Jeg har tenkt til å prøve meg som tøybleie mamma!
2. Jeg har over 4 millioner views på YouTube videoer.

Det var det jeg kom på i farta!
Hvilkne youtube videoer? Kjempe fin måte å få vite/bli kjent på:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
1. Jeg flyttet til Bergen for å oppleve noe nytt. Traff mannen min på Nettby, og flyttet direkte inn til han og ble gravid etter tre mnd :oops:
Nå har vi vært sammen i 5år, gift i 2år har en datter på 4, og venter nr.2. Så det har klaffet bra...

2. Jeg ELSKER å se på serien friends, og har vel sett sesongene sikkert 20ganger..

3. Alle i den lille familien vår begynner på M.

BVforum via Samsung
Synest du er tøff som turde satse,men når noe klaffer er det som regel riktig:)
Er du ikke snart lei friends?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Hmmm.. Spennende... :p

Jeg og bf ble sammen for 3 år siden. Jeg er 6 år eldre, og han var da 18. Jeg var 24 og hadde et barn på 8 mnd :p Nå er jeg 27 og han er 21 ;)
Jeg er 10 år eldre enn mannen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Morsomt:) jeg blenogså nysgjerrig på youtubefilmene kariness;)

1. Jeg har fortsatt ikke fortalt på jobb at jeg er gravid :rolleyes:
2. Jeg får mannen min til å gjøre "alt" av husarbeid laughing7 I hvertfall innimellom. Jeg er den som skifter dekk på bilen, maler og skrur;)
Begynner det ikke å bli litt synlig no etter hvert da?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Hehe, morsomt :)

1.Traff min samboer får første gang på julaften for fire år siden, det første han gjorde var og dra av meg buksa for "og sjekke varene". Bestemte meg for at han var en idiot, men nå venter jeg barn nr2 men en supersnill mann ^^

2.Har vært rusavhengig, er nå over tre år nykter.

3.Jeg er tøff i tryne. :p

Kanskje ikke så morsomt men. :D
Gratulerer med 3 år som nykter:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
1. Klarer det meste selv. Oppussing, skrur bil, kjører med henger og har kjørt bilcross i en del år :)
2. Har ei datter i puberteten jeg gjerne skulle hatt bruksanvisning på :)
3. Har hus på 229 kvm å hater husarbeid :) Hehe.
Har en sønn i puberteten.... ikke så myebedre det...... og har et hus på 279 kvm og haterhusarbeid:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Ellers er jeg gått fra å være en dame på byn ganske ofte,til å bli en hjemmekjær dame som ikke har vert ute på byn på over 6 år:)
Trives nok for godt sammen med min mann:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Jeg er 10 år eldre enn mannen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
og jeg er 8 år eldre enn min mann... Eldste jenta mi syntes det var hysterisk da hun var 11 for det var så gammel han var da hun ble fødd....
 
Har en sønn i puberteten.... ikke så myebedre det...... og har et hus på 279 kvm og haterhusarbeid:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Jaggu godt det er flere av oss :) håpa puberteten skulle bli lettere denne gangen, ettersom det er gutt. men heldigvis en del år til babyen er der da :)
 
Hvilkne youtube videoer? Kjempe fin måte å få vite/bli kjent på:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Faktisk norsk-oppmæringsvideoer! Noen som spurte en gang også ble det så populært så da har jeg bare fortsatt^^
 
Jessjess: Jeg er i "prøve"-fase. Og tester litt forskjellige bleier. Men tror de første når babyen er alt for liten for de som ser ut som bleier blir det sånn som festes med sikkerhetsnål (Men man fester det med en sånn hook-elastisk ting istedet!). Når han er tykk nok så skal jeg bruke de som ser ut som helt vanlige bleier, som denne:
Vis vedlegget 1486


Jeg syns det er morsomt at du syns selv du er rar og har "god" humor ^^ haha. Men er det ikke kjipt å måtte bytte utdannelse?

Jo, det var litt surt, men tror det har kommet mye godt utav det også! Var gravid når jeg var i praksis på tannlegekontor og husker jeg holdt på å besvime den ene dagen fordi det var så dårlig luft der.. Så sånn sett er barnehage perfekt - får mye frisk luft som jeg trenger, er i aktivitet og koser meg =) Var god på skolen, en i klassen og jeg gikk best ut og fikk baare positive tilbakemeldinger og jobbtilbud - men elsker utdanningen jeg holder på med og å være i bhg, så det veier litt opp for det hele =D
 
1. Jeg skadet meg selv og hadde daglig selvmordstanker fra jeg var 12 år til jeg var 15, da jeg møtte sambo. Gikk til psykolog fra jeg var 14 til jeg ble 18 år. (Jeg skadet meg siste gangen kvelden før jeg møtte sambo for aller første gang)

2. Jeg snakket ikke med pappa på 3-4 år, men nå har vi det beste forholdet noensinne! :)

3. Jeg kommer aaaaaldri til å finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor ;)
 
1. Jeg skadet meg selv og hadde daglig selvmordstanker fra jeg var 12 år til jeg var 15, da jeg møtte sambo. Gikk til psykolog fra jeg var 14 til jeg ble 18 år. (Jeg skadet meg siste gangen kvelden før jeg møtte sambo for aller første gang)

2. Jeg snakket ikke med pappa på 3-4 år, men nå har vi det beste forholdet noensinne! :)

3. Jeg kommer aaaaaldri til å finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor ;)

Så fantastisk at sambo gjør deg så lykkelig at du slutta med skading<3
Elsker sånne historier!

Og vet du, det å finne ut hva du skal bli når du er stor, håper ikke du stresser eller bekymrer deg over det! For det er det dummeste jeg vet. Man ER. Og man GJØR. Man kan gjøre forskjellige ting hele livet sitt :D
 
Jo, det var litt surt, men tror det har kommet mye godt utav det også! Var gravid når jeg var i praksis på tannlegekontor og husker jeg holdt på å besvime den ene dagen fordi det var så dårlig luft der.. Så sånn sett er barnehage perfekt - får mye frisk luft som jeg trenger, er i aktivitet og koser meg =) Var god på skolen, en i klassen og jeg gikk best ut og fikk baare positive tilbakemeldinger og jobbtilbud - men elsker utdanningen jeg holder på med og å være i bhg, så det veier litt opp for det hele =D

Så fin innstilling <3 liker veldig p jobbe k bhg selv! :D selvom jeg bare er assistent med midlertidig stilling :):)
 
Synest du er tøff som turde satse,men når noe klaffer er det som regel riktig:)
Er du ikke snart lei friends?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Det føltes rett og slett bare riktig. Pluss at mamma likte han med en gang (og det var hun som faktisk foreslo at jeg skulle flytte inn til han;) ) friends har jeg perioder som jeg er veldig lei, da tar jeg bare en pause..

BVforum via Samsung
 
Jeg er 10 år eldre enn mannen:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

BF e jo 6 år yngre enn meg, og svigermor er sammen med en som er en god del yngre enn henne. Så det er bare 4 år mellom meg og fungerende "svigerfar" .. :p

I tillegg var svigermor ung når hun fikk barn. Mine foreldre blir besteforeldre i en alder av 60, mens barnefars besteforeldre blir oldeforeldre i en alder av 60. De er like gamle :p
 
Back
Topp