Fortell noe "spennende" om deg selv!

kariness

Elsker forumet
Kan vi ikke prøve å bli litt bedre kjent.
Noen som har noen morsomme, uvanlige, teite, dumme, eller kule ting å si om seg selv? :D eller bare helt vanlige ting? ^^

Så hadde det vært fint om det kunne bli litt kommentering og diskusjon rundt ting og ikke bare en opplisting av hverandres ting :p

Jeg kan begynne:

1. Jeg har tenkt til å prøve meg som tøybleie mamma!
2. Jeg har over 4 millioner views på YouTube videoer.

Det var det jeg kom på i farta!
 
Kariness... =) : Hvilke tøybleier skal du kjøpe inn og hvordan fungerer de? Er det liksom sikkerhetsnål i front slik som på filmer, eller er det bleier, bare av tøy? hahha....


Mine:
1. Jeg har en helt elendig humor! Selv er jeg totalt uenig i det, men mtp at alle andre rundt meg mener det så...
2. Jeg er utdannet tannhelsesekretær men fikk allergiske reaksjoner mot kjemikalier vi jobbet med, så jeg skal bli førskolelærer istedenfor =D
3. Jeg er KJEMPE redd for å være alene hjemme! Når jeg er hjemme klarer jeg å overbevise meg selv om at det er noen som prøver å bryte seg inn eller sette fyr på huset =P
4. Jeg er rar ^^ og litt kul!
 
Kariness: nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva slags youtube-video du har laga! :)

1. Jeg skal også prøve meg som tøybleiemamma, første bestilling på nettet ble gjort nå akkurat :)
2. Jeg blir dårlig (psykisk, og kjennes også fysisk) av å være for lenge borte fra fjell. Nå er det veldig lenge siden sist jeg var på fjelltur, og bare synet av Lifjell da vi kjørte forbi i jula var nok til at jeg begynte å skjelve, og grine. Rusen jeg får av å være i fjellet (og til og med bare framkalle minner fra fjellet inni hodet) er mye heftigere enn den jeg får av tradisjonelle rusmidler :)
 
1. Jeg flyttet til Bergen for å oppleve noe nytt. Traff mannen min på Nettby, og flyttet direkte inn til han og ble gravid etter tre mnd :oops:
Nå har vi vært sammen i 5år, gift i 2år har en datter på 4, og venter nr.2. Så det har klaffet bra...

2. Jeg ELSKER å se på serien friends, og har vel sett sesongene sikkert 20ganger..

3. Alle i den lille familien vår begynner på M.

BVforum via Samsung
 
Hmmm.. Spennende... :p

Jeg og bf ble sammen for 3 år siden. Jeg er 6 år eldre, og han var da 18. Jeg var 24 og hadde et barn på 8 mnd :p Nå er jeg 27 og han er 21 ;)
 
Morsomt:) jeg blenogså nysgjerrig på youtubefilmene kariness;)

1. Jeg har fortsatt ikke fortalt på jobb at jeg er gravid :rolleyes:
2. Jeg får mannen min til å gjøre "alt" av husarbeid laughing7 I hvertfall innimellom. Jeg er den som skifter dekk på bilen, maler og skrur;)
 
Jessjess: Jeg er i "prøve"-fase. Og tester litt forskjellige bleier. Men tror de første når babyen er alt for liten for de som ser ut som bleier blir det sånn som festes med sikkerhetsnål (Men man fester det med en sånn hook-elastisk ting istedet!). Når han er tykk nok så skal jeg bruke de som ser ut som helt vanlige bleier, som denne:
lommebleie.PNG


Jeg syns det er morsomt at du syns selv du er rar og har "god" humor ^^ haha. Men er det ikke kjipt å måtte bytte utdannelse?

Maje-Mor: Det er Youtube videoER. Haha. Fler. over 60 :p

Spennende med tøybleier! Hva går du for? :D Jeg har bestilt litt av hvert selv. Har kjøpt brettebleier og lommebleier og formsydde. Fått venner til å strikke ull-sperrelag OG har kjøpt noen PUL-sperrelag ^^


Mrs.Mona: HAHA! Det er helt fantastisk! Møte han på nettby ^^ Fin historie til barna! Men så kult at det bare klaffet :D DEt er sånn man skjeldent hører!

Jeg har også sett alle sesongene av Friends sikkert 20 ganger. Fra start til slutt. Jeg og mannen min gjør det minimum en gang i året også :p




Og til de youtubevideoene, det er ikke så veldig mye mer spennende enn Norsk-opplæring faktisk :p Tok litt av, mer enn jeg trodde det skulle gjøre. Men den videoen som har flest views er en teit kysse-video jeg og mannen min lagde da vi først ble sammen... Over 1 million views bare på en kyssevideo :p
 
1: Jeg ser på mot i brøstet nesten hver kveld. Hvis jeg har det dårlig og er inni en litt angstete periode, ser jeg mot i brøstet og ting blir litt lettere. Er litt merkelig der.

2: Jeg er veldig husredd. Liker meg overhode ikke når jeg må være alene hjemme. Jeg er nødt å ha kontroll på ytterdøren når jeg er alene og er å sjekker hundre ganger om den er låst.
 
1: Jeg ser på mot i brøstet nesten hver kveld. Hvis jeg har det dårlig og er inni en litt angstete periode, ser jeg mot i brøstet og ting blir litt lettere. Er litt merkelig der.

2: Jeg er veldig husredd. Liker meg overhode ikke når jeg må være alene hjemme. Jeg er nødt å ha kontroll på ytterdøren når jeg er alene og er å sjekker hundre ganger om den er låst.

Du og JessJess må lage klubb! "Vi som ikke liker å være alene hjemme". Jeg tipper dere er fler enn du tror!

Og overraskende at Mot i Brøstet faktisk gjør ting bedre ^^ Jeg husker ikke egentlig hvordan det er en gang jeg!
 
Kariness: får 10stk lommebleier med innlegg sponsa av kommunen, ellers har jeg kjøpt 6 formsydde i bambus (mothers ease sandy) med innlegg, en haug brettebleier, og ullsperrebukser. Skal bestille flere formsydde fra Finland (Muksut) snart. Sambo har førsterett på å skifte med lommebleiene (siden de er enklest) :) regner med at ca 22 bleier a lomme/formsydd + drøssevis av brettebleier vil holde, greit å slippe å vaske hver eneste dag. Veldig gøy at vi er flere som skal prøve oss :) såvidt jeg har skjønt handler du mye på ebay? Skulle virkelig ønske jeg var litt modigere der altså, er jo mye å spare!
 
Hehe, morsomt :)

1.Traff min samboer får første gang på julaften for fire år siden, det første han gjorde var og dra av meg buksa for "og sjekke varene". Bestemte meg for at han var en idiot, men nå venter jeg barn nr2 men en supersnill mann ^^

2.Har vært rusavhengig, er nå over tre år nykter.

3.Jeg er tøff i tryne. :p

Kanskje ikke så morsomt men. :D
 
Kariness: får 10stk lommebleier med innlegg sponsa av kommunen, ellers har jeg kjøpt 6 formsydde i bambus (mothers ease sandy) med innlegg, en haug brettebleier, og ullsperrebukser. Skal bestille flere formsydde fra Finland (Muksut) snart. Sambo har førsterett på å skifte med lommebleiene (siden de er enklest) :) regner med at ca 22 bleier a lomme/formsydd + drøssevis av brettebleier vil holde, greit å slippe å vaske hver eneste dag. Veldig gøy at vi er flere som skal prøve oss :) såvidt jeg har skjønt handler du mye på ebay? Skulle virkelig ønske jeg var litt modigere der altså, er jo mye å spare!

Ja ebay er litt farlig da... Jeg har nå kjøpt noen lommebleier som påstår at de er i forskjellige i størrelsen så nå får vi se! Skal ned i boden å hente opp dokka mi å prøve litt på hun når jeg får snappien min i posten!
Ikke noe sponsing fra Oslo kommune! Syns du skal prøve ebay, MYE å spare.. Og lite å tape om du ikke liker de!

Hvor kjøper du muksut?
 
Hehe, morsomt :)

1.Traff min samboer får første gang på julaften for fire år siden, det første han gjorde var og dra av meg buksa for "og sjekke varene". Bestemte meg for at han var en idiot, men nå venter jeg barn nr2 men en supersnill mann ^^

2.Har vært rusavhengig, er nå over tre år nykter.

3.Jeg er tøff i tryne. :p

Kanskje ikke så morsomt men. :D

Haha, jeg syns du virker veldig morsom! Og for en mann ^^ haha!

Gratulerer med nykter! <3
 
Haha, jeg syns du virker veldig morsom! Og for en mann ^^ haha!

Gratulerer med nykter! <3

Haha, ja han er fantastisk :p Han liker ikke og fortelle historien til noen, for fortsettelsen er at han tilbrakte hver eneste dag sammen med meg i mange mnd før han "fikk seg noe". Han liker visst ikke og innrømme at han ble forelsket uten og "få prøve varene" først :D Mannen over menn ^^

Takk <3
 
Ja ebay er litt farlig da... Jeg har nå kjøpt noen lommebleier som påstår at de er i forskjellige i størrelsen så nå får vi se! Skal ned i boden å hente opp dokka mi å prøve litt på hun når jeg får snappien min i posten!
Ikke noe sponsing fra Oslo kommune! Syns du skal prøve ebay, MYE å spare.. Og lite å tape om du ikke liker de!

Hvor kjøper du muksut?

Aner ikke hvorfor jeg er så pyse på det egentlig, føler meg som en skeptisk 90-åring i en ungkropp :) Akkurat Muksut-bleiene skal jeg skeie ut og bestille endel av fra Finland, får de sendt til adresse i Sverige for da unngår man visst noe tilleggsutgifter fordi det er innenfor EU... Av det jeg har funnet ut når jeg har søkt på forum og div er at deres bambus-formsydde er av de beste - særlig som nattbleie. Søk på Myllymuksut - de finnes sikkert på ebay og ;) Haha, dokka mi (som ble funnet fram i sommer) er litt for liten som modell, dessverre - med mindre det blir prematur. Har prøvd meg på noen bretteteknikker på ho, tror mannen min trodde det hadde klikka helt for meg, men man må jo øve??! :) Gleder meg villt til dagens netthandel kommer i posten, bestilt masse stæsj fra Bleieboden og Kenguruloftet!
 
Kariness... =) : Hvilke tøybleier skal du kjøpe inn og hvordan fungerer de? Er det liksom sikkerhetsnål i front slik som på filmer, eller er det bleier, bare av tøy? hahha....


Mine:
1. Jeg har en helt elendig humor! Selv er jeg totalt uenig i det, men mtp at alle andre rundt meg mener det så...
2. Jeg er utdannet tannhelsesekretær men fikk allergiske reaksjoner mot kjemikalier vi jobbet med, så jeg skal bli førskolelærer istedenfor =D
3. Jeg er KJEMPE redd for å være alene hjemme! Når jeg er hjemme klarer jeg å overbevise meg selv om at det er noen som prøver å bryte seg inn eller sette fyr på huset =P
4. Jeg er rar ^^ og litt kul!

Jeg er også redd for å være aleine i huset på kveld / natt! Men hjelper veldig å ikke se krim. Jeg ELSKER krim og har alltid sett det fast fredag kveld f.eks, men mannen min synes det er skikkelig døvt, og jeg tør ikke se aleine... Eller sitte med føttene på gulvet... Og må løpe fort ned og rett i senga etterpå, skipper tannpuss og alt. Huff, høres jo helt crazy ut... Men ja, løsninga er: ingen skumle filmer, eller krim...
 
Jeg er også redd for å være aleine i huset på kveld / natt! Men hjelper veldig å ikke se krim. Jeg ELSKER krim og har alltid sett det fast fredag kveld f.eks, men mannen min synes det er skikkelig døvt, og jeg tør ikke se aleine... Eller sitte med føttene på gulvet... Og må løpe fort ned og rett i senga etterpå, skipper tannpuss og alt. Huff, høres jo helt crazy ut... Men ja, løsninga er: ingen skumle filmer, eller krim...

Haha. Syns det høres helt rart ut å elske krim når man blir så redd :p
 
Jeg er også redd for å være aleine i huset på kveld / natt! Men hjelper veldig å ikke se krim. Jeg ELSKER krim og har alltid sett det fast fredag kveld f.eks, men mannen min synes det er skikkelig døvt, og jeg tør ikke se aleine... Eller sitte med føttene på gulvet... Og må løpe fort ned og rett i senga etterpå, skipper tannpuss og alt. Huff, høres jo helt crazy ut... Men ja, løsninga er: ingen skumle filmer, eller krim...

hehe.. er flink til å skremme meg selv ja! csi, criminal minds, ncis.. mine favoritter! Men kun når sambo er hjemme =P
 
hehe Kariness! - Klubb ja! "vi som ikke liker å være alene hjememe" - (men som kan skravle om det og skremme hverandre! hadde i grunnen vært ekstremt underholdene! hahhaha! =D
 
1. Klarer det meste selv. Oppussing, skrur bil, kjører med henger og har kjørt bilcross i en del år :)
2. Har ei datter i puberteten jeg gjerne skulle hatt bruksanvisning på :)
3. Har hus på 229 kvm å hater husarbeid :) Hehe.
 
Back
Topp