Fortell noe "spennende" om deg selv!

kariness

Elsker forumet
Kan vi ikke prøve å bli litt bedre kjent.
Noen som har noen morsomme, uvanlige, teite, dumme, eller kule ting å si om seg selv? :D eller bare helt vanlige ting? ^^

Så hadde det vært fint om det kunne bli litt kommentering og diskusjon rundt ting og ikke bare en opplisting av hverandres ting :p

Jeg kan begynne:

1. Jeg har tenkt til å prøve meg som tøybleie mamma!
2. Jeg har over 4 millioner views på YouTube videoer.

Det var det jeg kom på i farta!
 
Kariness... =) : Hvilke tøybleier skal du kjøpe inn og hvordan fungerer de? Er det liksom sikkerhetsnål i front slik som på filmer, eller er det bleier, bare av tøy? hahha....


Mine:
1. Jeg har en helt elendig humor! Selv er jeg totalt uenig i det, men mtp at alle andre rundt meg mener det så...
2. Jeg er utdannet tannhelsesekretær men fikk allergiske reaksjoner mot kjemikalier vi jobbet med, så jeg skal bli førskolelærer istedenfor =D
3. Jeg er KJEMPE redd for å være alene hjemme! Når jeg er hjemme klarer jeg å overbevise meg selv om at det er noen som prøver å bryte seg inn eller sette fyr på huset =P
4. Jeg er rar ^^ og litt kul!
 
Kariness: nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva slags youtube-video du har laga! :)

1. Jeg skal også prøve meg som tøybleiemamma, første bestilling på nettet ble gjort nå akkurat :)
2. Jeg blir dårlig (psykisk, og kjennes også fysisk) av å være for lenge borte fra fjell. Nå er det veldig lenge siden sist jeg var på fjelltur, og bare synet av Lifjell da vi kjørte forbi i jula var nok til at jeg begynte å skjelve, og grine. Rusen jeg får av å være i fjellet (og til og med bare framkalle minner fra fjellet inni hodet) er mye heftigere enn den jeg får av tradisjonelle rusmidler :)
 
1. Jeg flyttet til Bergen for å oppleve noe nytt. Traff mannen min på Nettby, og flyttet direkte inn til han og ble gravid etter tre mnd :oops:
Nå har vi vært sammen i 5år, gift i 2år har en datter på 4, og venter nr.2. Så det har klaffet bra...