fortell gjerne? :)

Ikke planlagt, men ikke uventet heller. Bruker ikke prevensjon, og vi hadde begynt å tenke på nr 2. Fra før har vi lille Oda på snart 18 mnd. Gleder meg (oss) masse, hadde et greit svangerskap sist og håper på det samme denne gangen. 
 
Her er det veldig planlagt.. :D Har prøvd i 1 år.. Har hele livet hatt menstruasjonsforstyrrelser, og hadde derfor sjelden eggløsning.. Men etter 1 runde med dobbel Pergotime-kur, så satt spiren.. Testet positivt i dag.. Så jeg er så lykkelig <3
 
Belkin skrev:
Ikke planlagt, men ikke uventet heller. Bruker ikke prevensjon, og vi hadde begynt å tenke på nr 2. Fra før har vi lille Oda på snart 18 mnd. Gleder meg (oss) masse, hadde et greit svangerskap sist og håper på det samme denne gangen. 



Vi har også en Oda fra før på akkurat 19 måneder i dag :-) Første svangerskap og fødsel gikk bra så er optimistisk for dette også! Vi har prøvd, halvhjertet, siden jeg fikk tilbake mensen for snart et år siden. Tok pergo forrige mens, og den holdt også for denne måneden! Veldig glade, men kan nesten ikke tro det er sant...
 
Back
Topp