fortell gjerne? :)

Tittenteia

Elsker forumet
hvilke tanker du har om svangerskapet? planlagt/ ikke planlagt? hvordan reagerte du da du fant ut det?
 
Hm, absolutt IKKE planagt.. Har vel egentlig ikke gått opp for noen av oss, utenom tullemor som gleder seg kjempe mye.
Regner med det går greit, vi har alt på stell hus, bil god økonomi osv
det eneste er at jeg ikke har utdannelse enda, men blir vel tid til det når gullet i magen er 1,5 år og skal i barnehagen .
Blir veldig spennende da, og morsomt emoticon
 
Er planlagt,vi har prøvd siden juni 2010. Har gått på en runde med pergo,så det må ha gjort susen. Det har vell ikkje sunket skikkeligt inn ennda.
Og veldig kjekt er det også da min søster skal ha 3 mnd før megemoticon
 
Fru Håttentått skrev:
Er planlagt,vi har prøvd siden juni 2010. Har gått på en runde med pergo,så det må ha gjort susen. Det har vell ikkje sunket skikkeligt inn ennda.
Og veldig kjekt er det også da min søster skal ha 3 mnd før megemoticon



Ååå, det er så fint, meg om min søster har 4 mnd mellom våre jenter og de er bestevenner nå.
Og min søster skal ha 5 mnd før meg igjen , blir så stasemoticon
 
er veldig planlagt. vi var igjennom ett frysefrosøk å spiren satt heldigvis på første forsøk :-) men skjønner vel ikkje enno at jeg er gravid. har ingen symptomer. sist svangerskap var eg konstant trøtt de første mnd og kvalm. blir spennede å se om jeg får ett mye bedre svangerskap denne gang :-)
 
Planlagt! :) Gjekk på "første" forsøk.. :) Så litt rart men gleder oss veldig begge! Skjønner d ikke helt! :) Men spennende! emoticon
 
Her var det planlagt! Dette var vårt første forsøk, så blei litt overraska over at det gjekk so fort! Testa positivt i dag tidlig og siden har eg berre gått og smiltemoticon Vi har ei jente på 18 mnd fra før. Er veldig spent på korleis dette svangerskapet blir. Det første gikk kjempe fint uten nokon problem så satsa det blir bra dette også!
 
Hjelp meg jenter, skjønner ikke dette ticker greine. Finner lissom ikke den rette koden føler jeg. Gjør det fra iPhone kan det ha noe å si kanskje? Den eneste koden jeg finner er typ Code snippet: Image URL The ticker URL: http://lbdf.lilypie.com/WniPp2.png Stemmer det? :))
 
My86 lagde ei fin oppskrift. Her er den:
1. Maternity & Pregnancy
2. Så enten Development stages eller Days and weeks
3. Så Commonly used for email and forum signatures, blogs, web sites and Active Desktop items.
4. Så lager du den du vil ha
5. Så trykker du på: PseudoHTML, UBBCode and BB Code
6. Da får du opp en kode som ser sånn her ut; [url=http://lilypie.com][img]http://lbdf.lilypie.com/eB9Ap2.png[/img][/url] som du kopierer med deg.
7. Gå på din side --> mine opplysninger --> og under der det står signatur og tickere, limer du det inn.
 8. Husk og ta bort; [url=http://lilypie.com] og [/url].
 9. Da står du igjen med; [img]http://lbdf.lilypie.com/eB9Ap2.png[/img]
10. Så lagre, og da skal det funke :) lykke til! :)
 
Flott:) det var en bedre beskrivelse enn den andre jeg leste:)) Spennende å se om det funker, sikkert Litt enklere fra en PC:)
 
Å bli gravid var veldig planlagt siden vi har vært i Danmark og hatt inseminasjon.
Så vi ble veldig veldig glad, men er også en smule avventende...veldig redd det skal gå galt!
 
mitt er planlagt. Tok ut Nuva ringen i oktober og traff på PP 7, men det skal sies vi ikke prøvde særlig de tre første ppéne, prøvde mest fra januar. Har verdens beste gutt fra før og håper så inderlig dette går veien så han kan få bli storebror. Gutten min blir 3 år i juni. :) Min mann er lege og jeg er sykepleier. Vi bor i nytt hus vi flyttet inn i november, så alt er på stell og vi er veldig klare for barn nr 2 :)
 
Hei hei! Vi giftet oss i mars mnd, å ønsket oss barn med det samme :) 2 prøve-perioder så var spiren sådd :) vi er helt overlykkelige!
 
Absolutt ikke planlagt!! Har en sykdom (PKU) som gjør at jeg må gå på ekstremt streng diett før jeg kan bli gravid,men det rakk jeg ikke.. Blei gravid te tross for at vi brukte prevansjon. Håper alt går bra denna gangen,gikk gærent sist.

Det var langt fra planlagt,men veldig godt tatt i mot:)
 
Her var det planagt og klaffet på 10 prøve periode. Vi begynner å bli utålmodig nå, så vi ble totalt overlykkelig når det skjedde :D :D Termin 12.01.12 :)
 
Vi tok det litt som det kom. Jeg ble gravid på tredje mensen etter at jeg fikk den tilbake fra forrige graviditet. Vi brukte ingen prevensjon, men jeg trodde det ville ta litt tid siden det gjorde det med førstemann. Det blir 1 1/2 år mellom de, blir litt stressa også ved tanken. Men veldig gøy selvfølgelig:)
 
vi har prøvd i 7 mnd, så det var jo planlagt. men trodde aldri jeg skulle være gravid nå, for denne mnd har jeg vært så sliten, at vi har omtrent ikke hatt sex i det hele tatt. men lucky oss:D hihi...
planen er at vi ikke skal si noe til noen før det er gått 3 mnd eller 12 uker, men tror ikke vi klarer å holde oss. vi er så utrolig glad å spent på hvordan familien vil reagere:D

Jeg har en jente fra før på 16 mnd, med hun så var jeg konstant kvalm og spydde i 4 mnd. etter det slet jeg veldig med bekkenet og ryggen. så håper jeg slipper det dette svangeskapet:)
 
Prinsesse Nina skrev:
Å bli gravid var veldig planlagt siden vi har vært i Danmark og hatt inseminasjon.
Så vi ble veldig veldig glad, men er også en smule avventende...veldig redd det skal gå galt!


aw, så utrolig morro:) håper spiren blir der i 9 mnd!!:) krysser det jeg kan for dere:)
 
Planlagt! Satt på 4 pp! emoticon Og det til tross for at vi trodde jeg ikke kunne ble gravid uten hjelp. Begynte å små blø i helga så jeg var sikker på at tanta hadde kommet og de tilskuddene vi brukte denne måneden ikke virket. Men så var det bare to dager med bittelitt friskt blod, så ble det bare spor i utfloden, så var det borte på IKM og da måtte jeg teste! Og jammen var den positiv. Jeg satt vel bare og sa herregud inni meg mange ganger, og når sambo fant det ut gråt vi litt begge to emoticon

Er redd for å miste da det har skjedd før, men prøver å ikke tenke på det. Gruer meg og gleder meg til svangerskapet! Håper inderlig at det blir bedre enn sist gang!
 
godt planlagt. Den 8mnd gikk det:).
Sluttet aktivt å prøve å da satt spiren.emoticon
 
Back
Topp