Fortell en ting..

Men da kjenner dem jo deg ikke.. Dumtmå dømme folk utifra det man hører fra andre.. Kan ikke påstå jeg aldri har gjort det selv men prøver å ikke høre på slile ting:) håper du ikke tar det til deg hva folk sier!

Nei ikke nå lengre,gjorde det før for er jo vondt og tøft og høre men fikk god hjelp da jeg gikk til psykologen,og nå er det ingen som reagerer lengre :) jeg og har hørt på alle andre ang rykter osv men kjenner at jeg blir sliten av det,for har nok med meg og mitt..:) nå skal det sies at jeg bor i østfolds største sladreby og da,så gjør man noe galt her veit hele byen det 15 min etterpå ;)
 
Har mye å velge mellom men tar denne:

Når jeg var rundt 10 år, spilte jeg og ene venninna mi ofte basketball ute på sommeren. Og en dag kom der en mann i 40 åra på sykkel og spurte om han fikk være med. Jeg sa nei, men venninna mi sa ja. Og derfor ble han med. Jeg syns det var kjempe ubehagelig, og holdt meg unna. Etter kort tid begynner han å kle av seg på overkroppen, (kjenner jeg blir dårlig av å tenke på det) og gni seg inntil venninna mi når hun hadde ballen. Jeg ga klar beskjed til hun at nå måtte vi gå! Men hun ville ikke. Da ropte jeg til hun at vi må gå, og at hun måtte komme. Da blir hun motvillig med, og vi hiver oss på syklene.
Opplevelsen var skremmende i seg selv, men at hun ikke så på dette som ubehagelig syns jeg nesten er like skremmende. Jeg er overbevist om at min utstrålig ovenfor han var kald og lukket, og at han derfor ikke nærmet seg meg. Ser på det idag som en lærerik opplevelse.

Sendt fra min Samsung
Æsj, så utrolig ekkelt:S
 
Nei ikke nå lengre,gjorde det før for er jo vondt og tøft og høre men fikk god hjelp da jeg gikk til psykologen,og nå er det ingen som reagerer lengre :) jeg og har hørt på alle andre ang rykter osv men kjenner at jeg blir sliten av det,for har nok med meg og mitt..:) nå skal det sies at jeg bor i østfolds største sladreby og da,så gjør man noe galt her veit hele byen det 15 min etterpå ;)
Godt du har fått hjelp! :) utrolig kjipt å bo på en liten plass der ryktene går:/
 
Godt du har fått hjelp! :) utrolig kjipt å bo på en liten plass der ryktene går:/

Ja er det og for min del har jeg fått høre mye stygge rykter om meg selv,men og mye løgn..Kan ikke noe annet enn og flire av det nå..:) folk har fritidsproblemer når dem holder på sånn ;)
 
Har mye å velge mellom men tar denne:

Når jeg var rundt 10 år, spilte jeg og ene venninna mi ofte basketball ute på sommeren. Og en dag kom der en mann i 40 åra på sykkel og spurte om han fikk være med. Jeg sa nei, men venninna mi sa ja. Og derfor ble han med. Jeg syns det var kjempe ubehagelig, og holdt meg unna. Etter kort tid begynner han å kle av seg på overkroppen, (kjenner jeg blir dårlig av å tenke på det) og gni seg inntil venninna mi når hun hadde ballen. Jeg ga klar beskjed til hun at nå måtte vi gå! Men hun ville ikke. Da ropte jeg til hun at vi må gå, og at hun måtte komme. Da blir hun motvillig med, og vi hiver oss på syklene.
Opplevelsen var skremmende i seg selv, men at hun ikke så på dette som ubehagelig syns jeg nesten er like skremmende. Jeg er overbevist om at min utstrålig ovenfor han var kald og lukket, og at han derfor ikke nærmet seg meg. Ser på det idag som en lærerik opplevelse.

Sendt fra min Samsung
Æsj...for en ekkel opplevelse!! :eek:
Bra du reagerte som du gjorde...
 
Ja er det og for min del har jeg fått høre mye stygge rykter om meg selv,men og mye løgn..Kan ikke noe annet enn og flire av det nå..:) folk har fritidsproblemer når dem holder på sånn ;)
Helt sant:) godt det preller av!
 
Når jeg var liten hadde jeg min egen kjøkkenhage med bl.a. sukkererter ( ikke de flate, men de større med store erter inni). Jeg elsket det og spiste hver dag. En dag hadde jeg med en i klassen hjem og vi skulle bort for å spise litt sukkererter, og i det jeg er på vei til å spise en spør hun om jeg ikke pleier å åpne de først, for å se om det er dyr inni. Hadde aldri tenkt på det jeg, men åpnet den jeg var på vei til å spise, og inni var det en FEIT larve!! UUuusj, har aldri spist en sukkerert uten å åpne etter det, for å si det sånn, haha!
Ææææsj!!!! Så sykt kvalmt! Godt hun sa ifra i alle fall!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Æsj...for en ekkel opplevelse!! :eek:
Bra du reagerte som du gjorde...
Veldig ekkelt! Glad foreldrene mine hadde hatt en sånn prat, for det hadde ikke foreldra til venninna mi!

Sendt fra min Samsung
 
Er ikke sånn som før. Husker vi hadde døra ulåst om natta og nå låser jeg på lyse dagen... Synd det har blitt sånn:(

Samme her. Liker virkelig ikke at døra står oppe. Jeg har tom skaffa meg selvforsvarspray som står ved døra, fordi det har vært en del bråk rundt blokka i vinter.
 
Er ikke sånn som før. Husker vi hadde døra ulåst om natta og nå låser jeg på lyse dagen... Synd det har blitt sånn:(
Ja...:(
Og vi fikk lov til å ta bussen alene til byen...
Aldri om gutta mine får lov til det før de er minst 18!!:p
 
Samme her. Liker virkelig ikke at døra står oppe. Jeg har tom skaffa meg selvforsvarspray som står ved døra, fordi det har vært en del bråk rundt blokka i vinter.
Huff, hørtes ikke bra ut. Vi bor på bygda, men titt og ofte står det en utlending med lapp i hånda og tigger. Frøkna her ble livredd når hun åpnet og han som sto der ikke svarte, heldigvis var jeg hjemme og fikk han bort.
 
Er oppvokst på bygda hvor vi er vant til å gå inn og ut hos naboen som vi vil og døra står åpen. Og så bor vi nå midt i byen med fyll og festing rett utenfor døra. Liker ikke å væra alene med ungene uten at døra er låst og jeg har tatt mine forhåndsregler. For man vet virkelig ikke hvem som plutselig kan stå i døra, og det er blitt så mange tiggere.
 
Vi har også døra låst hele tiden. Føler meg veldig utsatt hvis jeg vet at døra ikke er låst. Jeg kunne tenkt meg kikkehull i døra, for jeg er mye alene med ungene, og da kan det være greit å se hvem som kommer uten at man trenger å åpne døra. Ja, er bitt veldig mye tiggere som kommer på døra for tida! Syns det er så ekkelt!
 
Back
Topp