Fortell en go vits da.... =)

Tannbørsten:
Noen ganger tror jeg at jeg har den verste jobben i verden.
Dopapiret:
Å det sier du!

Vits eller ikke, morsom fordet [8D]

Eg synger julesanger, mens hun kuk forlanger. Jeg hopper og traller, mens hun suger mine baller. Du trenger ikke hoppe av i svingen, bare stikk den i fiseringen

Ahh" sa jenta:"du er den beste elskeren jeg har hatt". "Si meg, brukte du knudrete kondom?" "Nei" sa gutten, "men du er sa stygg at jeg fikk gåsehud på pikken!"

Mamma var gravid og spurte lille Ole: Ønsker du deg mest en søster eller bror? "Aller helst ønsker jeg meg en gyngehest, men det tåler vel ikke fitta di..."

ORIGINAL: dripdrop

Vits eller ikke, morsom fordet [8D]

Eg synger julesanger, mens hun kuk forlanger. Jeg hopper og traller, mens hun suger mine baller. Du trenger ikke hoppe av i svingen, bare stikk den i fiseringen

knall bra!!!!

Hun lå naken på ett laken. Du tok frem saken, den velkjente staken og støtet inn i gosaken. Hun skrek, ååhh, kjent på maken....den må jeg få i baken ..........

En kuk i øret, hva har den der å gjøre? En kuk i handa, det var noe anna. En kuk i munn, ja bare for ei lita stund. En kuk i rassen, ja se det var plassen.

ORIGINAL: **GulleDulle**

Hun lå naken på ett laken. Du tok frem saken, den velkjente staken og støtet inn i gosaken. Hun skrek, ååhh, kjent på maken....den må jeg få i baken ..........

Hahaha

En homsebonde ville ha tatovert en traktor på snabben sin, og sa klart ifra: "Gje an firahjulstrekk - for an ska gå i møje drid!"

ORIGINAL: dripdrop

En kuk i øret, hva har den der å gjøre? En kuk i handa, det var noe anna. En kuk i munn, ja bare for ei lita stund. En kuk i rassen, ja se det var plassen.

Eg møtte ei jente som, sa ho fraus. Eg viste ho pikken, og da vart ho taus. Eg tok av ho trusa, ho la seg å skræva. Da lurte eg ho, og tok ho i ræva.

Eg møtte ei jente som, sa ho fraus. Eg viste ho pikken, og da vart ho taus. Eg tok av ho trusa, ho la seg å skræva. Da lurte eg ho, og tok ho i ræva.

Hun kom splitter naken til karneval på grendehuset, og sa hun var utkledd som Adam. "Men du har jo ikke kuk!" sa vakten. "Nei, jeg vet det. Men det får jeg i kveld!"

Lille Møy lå og spøy. Hun hadde smattet på kuken, og prøvd å sluke'n, men hun likte ikke smaken, for hun hadde først hatt den i baken.

Jenta såg på fitta si og vrengte fram det raue, "får eg ikkje kuk ikveld så trur eg at eg daue"

Jenta såg på fitta si og vrengte fram det raue, "får eg ikkje kuk ikveld så trur eg at eg daue"

Ei kjerring på 80 fra dalen,fikk mensen og trodde hun var galen.Til legen hun gikk og diagnosen hun fikk:det er bare rust fra spiralen

(ler så eg grin)[:D]

Back
Topp