Fortell en go vits da.... =)

**GulleDulle**

Gift med forumet
jeg har en som jeg syns er helt hysterisk morsom...[:D]

*kremt kremt*

2 sandkorn gikk på tur i ørken, da den ene hvisker til den andre......... :
********* duh, eg tror vi blir forfulgt *********

..... jeg digger den ihvertfall.................... *kniiis*

Hahaha[:D]

Hørt om sauen som datt ned fra fjellet og ble lam???[:D] 

hehehehehhe......**[:D][:D][:D][:D]

her er en te:
hørt kari kari vitsene før? [:)]
(verdens beste)

-kari kari var på tur uti skogen da det kom en stor stygg mann og prøvde dra av hun klærne...
men kari kari bare lo, fordi hun visste at klærne ikke passer han likevel.....[:D][:D][:D]

Hahaha[:D]

Husker jeg kunne flere Kari, Kari vitser før, men har glemt de ut (er fæl med å glemme ut vitser.. ler godt når noen forteller morsomme vitser, men glemmer de ut..)... men morsomt med vitser!![:D][:D] 

ja,er ikke så flink å huske vitser jeg heller .......

derfor bra å ha internett då[:D]

Kari-kari gikk en tur i skogen da hun så en mann med en stor brød-kniv, men lille Kari-kari begynte bare å le, fordi hun visste jo at hun ikke var et brød ; D

Hahahaha.. stakkars Kari, kari..[:D]

Kari-Kari var ute og gikk på en vei. Plutselig kom det en bil og dro henne inn i bilen.
Men det brydde ikke Kari-Kari seg noe om for hun hadde ikke haiket...

OMG..........!!

Kari-Kari var på telttur. Midt på natta kom det en mann inn i teltet hennes. Men Kari-Kari bare lo, for hun visste at det ikke var et tomannstelt.

..

Kari-Kari og moren var på togstasjonen. Plutselig så Kari-Kari ei krone ligge nede på skinnegangen og spurte moren om hun ville hente den for henne. Akkurat da moren var nede for å hente krona, kom det et tog og kjørte over moren. Men Kari-Kari bare lo for det var bare ei bruskork...

Uff.. den var nesten litt fæl..

ja,er jo litt fæl dåååå.......... men jg klarer ikke la vær ¨å le av de vitsene asså.......[:D]

Kari-Kari var på kino og hadde kjøpt seg stor bøtte med popkorn. Denne satte hun på fanget. Ved siden av henne satt en stor og ekkel mann. Kari-Kari tenkte at han ville prøve å ta
pokorn under forestillingen, derfor satte Kari-Kari pokorn-bøtta på gulvet. Under forestillingen begynte mannen å ta grafse henne i skrittet, men det brydde Kari-Kari seg ikke noe om fordi det var ikke der pokornet var!

Hysterisk morsomt med disse vitsene altså..hehe[:D] 

En til fra meg før leggetid:

Kari-Kari sto i dusjen, plutselig kom det en fremmed mann inn. Men Kari-Kari bare lo, for ho visste at det ikke var nok shampo til begge to.

jaaaaaaaaa.. verdens beste !!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Kari-Kari gikk tur i skogen, så kom en ekkel mann og ba henne ta av seg alle klærne. Men Kari-Kari bare lo for hun visste at det ikke var leggetid ennå.

Faren som ser på sin skrubsultne sønn ved middagen:
- Du spiser som et svin, vet du det. Ja, du vet vel hva et svin er?
Sønnen ser faren rolig i øynene:
- Sønnen til en gammel gris!

ORIGINAL: Meg88

hahahahaha!!! jeg tror jeg tisser på meg her!!
En fra meg:

Det var en gang tre norske menn, fire dansker, tre svensker og deres brødre, tre irakere og deres tanter og onkler, søskenbarna dems, to polakker og deres barn, barnas venner og en islender. De skulle på fisketur, men så ble det ikke noe av..

denne er så dårlig, men jeg ler faktisk like mye hver gang^^

Jeg ler så jeg griner altså! Tror ikke dette er bra for riene mine! [:D]

ORIGINAL: junemor

Faren som ser på sin skrubsultne sønn ved middagen:
- Du spiser som et svin, vet du det. Ja, du vet vel hva et svin er?
Sønnen ser faren rolig i øynene:
- Sønnen til en gammel gris!

jeg tror jeg dør.....  ahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaahaah[:D]

Pappa, pappa! Jeg falt ned fra den ti meter høye stigen vår!
- Slo du deg ikke da?
- Nei, for jeg sto på det første trinnet!

en god latter forlenger livet,ja da lever vi desember jenter evig[;)]

ORIGINAL: Meg88

hahahahaha!!! jeg tror jeg tisser på meg her!!
En fra meg:

Det var en gang tre norske menn, fire dansker, tre svensker og deres brødre, tre irakere og deres tanter og onkler, søskenbarna dems, to polakker og deres barn, barnas venner og en islender. De skulle på fisketur, men så ble det ikke noe av..

denne er så dårlig, men jeg ler faktisk like mye hver gang^^

hahaha,dette må være verdens beste vits!!!!

To kamerater ringte på døren hos Jonny-Jonny, og moren hans åpnet. Kameratene spurte om Jonny-Jonny kunne være med ut og spille fotball. "Men Jonny-Jonny har jo verken armer eller bein", sa moren. "Nei, og vi har ingen ball", svarte kameratene.

En ire kom naken inn på en bar og bestilte noen nøtter. Ikke lenge etter begynte han å legge nøtter oppå tissemannen. Bartenderen spurte da: "What are you doing"?
Den nakne Iren svarer da: "Can't you see im fucking nuts"??

Jamal løp hylende og skrikende hjem fra skolen.
Moren: - Hva er det, hva er det?
Jamal: - Ole kastet matpakka mi i elva.
Moren: - Var det med vilje?
Jamal: - Nei det var med brunost.

To kompiser i fortrolig samtale: Du, tar du noen gang dama di i feil hull? Nei, jeg vil da ikke at hun skal bli gravid.

hahaha... no kjem grise vitsene...[:D][:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp