Fortalt

Veramy

Glad i forumet
Da har vi fortalt det til min familie, å måten jeg gjorde d på var slik:
Min far hadde bursdag. 19. August så jeg fikk guttongen til å tegne på et ark så skrev jeg inni:
Årets største gave er vår, men den kommer nok ikke før neste år, om alt går bra, vil våren bli glad. For i mars denne fødselen står.
;) det ble jubel. Nå skal hannes familie få vite det i morga, så lurer på hvordan jeg skal legge det fram;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er en tråd på svangerskap og fødsel om morsomme måter å fortelle det på, kanskje du kan se der? Jeg tror det var en der, som hadde fortalt det med hviskeleken mens ale satt rundt bordet og ventet på maten. Mannen startet med å si at "*navn* er gravid". Var vist morsomt å se ansiktene underveis som de fikk vite det, men ikke kunne si noe, før det ble bekreftet av den gravide sist på runden. Det virket som en morsomt måte å si det på ;)

Så fin måte å gjøre d på da :D

Det er en tråd på svangerskap og fødsel om morsomme måter å fortelle det på, kanskje du kan se der? Jeg tror det var en der, som hadde fortalt det med hviskeleken mens ale satt rundt bordet og ventet på maten. Mannen startet med å si at "*navn* er gravid". Var vist morsomt å se ansiktene underveis som de fikk vite det, men ikke kunne si noe, før det ble bekreftet av den gravide sist på runden. Det virket som en morsomt måte å si det på ;)
Den var genial. Skal sjå om ej finn den tråden ja! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp