Fortalt sjefen

TrollmorTilEn*SnartEnTil

Forelsket i forumet
Og det var en befrielse! Hun ble kjempe glad og ga meg klem.. var litt redd hun skulle ha en motsatt reaksjon, siden jeg kun har jobbet her i 6 mnd.. i morgen skal vi fortelle resten av familien, åh som jeg gleder meg :D

For en lettelse :) vil tro skuldrene dine sank et par hakk nå
Veldig mange hakk.. Nå kan jeg endelig slippe å liste meg rundt og hvisketiske om det :p

Gjorde det selv for en uke siden, kun jobbet et halvår som deg men super respons fra sjefen! :D
Grattis med byrden som er løftet, nå kan du nyte graviditeten fullt ut

jeg gruer meg veldig til å fortelle min sjef! er heldigvis aldri på vakt med han, så venter lengst mulig slik at han ser at jeg klarer å jobbe selvom jeg er gravid, er vikar, så redd jeg får færre vakter.

Han er og av typen som syns det er plagsomt og dumt når noen ansatte blir gravid! Var en tidligere ansatt som ble gravid etter hun sluttet, og da var sjefen veldig glad hun ikke lenger jobbet hos oss....

Så bra å høre om gode erfaringer :)

Jeg begynte ny jobb i høst og er i prøvetid til 1.april, så håper å kunne vente til da. Har et prosjekt på gang sammen med blant annet min nærmeste leder nå de neste ukene, så håper å "vise meg funksjonabel" :) Han fikk barn i september selv, så håper han har en grei innstilling uansett da :)

Veldig deilig og få det overstått.. Lykke til til alle som skal fortelle den gode nyheten til sjefene sine :)

Jeg fortalte det til min sjef allerede i uke 6, det kjentes helt naturlig.
Er veldig glad for det nå, for har hatt litt komplikasjoner siste tiden, og da har han vist seg fra en fantastisk side og passer på og tilrettelegger og beordrer meg til å ta det rolig og vil skåne meg for stress.

Min sjef fikk vite det i uke 7. Han var veldig positiv og spøkte med om jeg hadde lagt det inn i prosjektplanene :-) Når jeg var vekke lenge på grunn av kvalme fikk jeg blomster sendt på døren av han! Skikkelig snill sjef :-)

Back
Topp