Fortalt sjefen? Hvordan?

Jeg fortalte det nesten med engang kvalmen begynte. jeg jobber på apotek og alle luktene på de forskjellige gamle stakkars menneskene ble for mye (ærlig sak) og jeg ble fort sykemeldt pga kvalmen. sjefen min er en kjempe snill mann, og han tok det flott når jeg fortalte det og ble veldig glad på mine vegne :) :)
 
Nå vet sjefen min det også:) og akkurat som jeg hadde regnet med, tok hun det med et smil og var kjempeglad på våre vegne:)
Hun har nok ventet på det, vi har jo en som just ble 2 fra før, så det lå vel litt i kortene at det skulle bli en til snart:D
 
Jeg fortalte det for lenge siden:) de ble kjempeglad:) nå jobber jeg med assistert befruktning da, så vi jubler vilt hver gang noen blir gravide:) og vi vet veldig godt at det ikke er noen selvfølge at det skal skje:)
 
Slapp visst å si det selv... noen sladret:( Så det resulterte i at jeg ikke får lov til å jobbe turnus i de 6 ukene jeg hadde satt meg opp i sommer:( Jeg som ikke har vært dårlig u hele tatt. Han svarte at "det kan jo snu"....
 
Back
Topp