Forstoppelse

LMR84

Forelsket i forumet

Hadde ikke vært på do på to uker helt fram til i går. Hadde utrolig vondt i magen så jeg kjøpte meg svisker og plommer. Skal si det satte fart på sakene! Men var syk helt til i dag. Vil anbefale alle som opplever forstoppelse til å spise svisker med en gang. Det skal bli herligt å bli god i magen igjen!



 
malt ekstrakt sa jordmor at skulle hjelpe. de har det på butikken. bare bland den ut i noe..
 
Spis fiber..  (Grovt brød og knekkebrød...[:)]) Det funker bra det og...[:D]
 
Fiber kan ha virkning begge veier. Noen blir bare mer forstoppet av dette.
 
Det gjør ikke jeg heller, men tvang meg selv til å spise noen og har ikke treget på det[:D].
 
Lactulose sier jeg bare. Fås kjøpt på apoteket og blandes ut med noe annet å drikke. Skal virke etter noen dager, på meg tok det halvannen dag så satt det fart på systemet. Jeg var rimelig despo da for gjorde så vondt. Dem sa det ikke gjorde noe om du var gravid når du tok det.
 
ellers skal jo rosiner også funke,

det beste for magen er å bruke naturlige ting
 får også kjøpt noe på helsekost butikk som heter Frukt&fiber, ser ut som karamel ( smaker litt rart)  drikk ett stort glass vann ved siden av... funker vistnok kjempebra( litt dyrt tror jeg da[:'(])
 
Duphalac eller lactulose( er det samme, men duphalacen synes jeg smaker bedre),15 ml 3 ganger daglig, er veldig effektivt, og helt ufarlig selv om en er gravid. Men det er viktig at en ikke hopper over en gang.
 
 
ORIGINAL: milleb

ellers skal jo rosiner også funke,

det beste for magen er å bruke naturlige ting
får også kjøpt noe på helsekost butikk som heter Frukt&fiber, ser ut som karamel ( smaker litt rart)  drikk ett stort glass vann ved siden av... funker vistnok kjempebra( litt dyrt tror jeg da[:'(])


 
Ja jeg vet, men jeg var skikkelig despo på å få i gang magen. Derfor jeg abefalte laktulose. INGENTING annet av det som er nevnt her hjalp.
 
kjøpte svisker i går, så håper det funker på meg og[:D] Fiber gjør det bare enda verre hos meg[&:] Så håper det funker[:D] Lykke til, til dere andre som sliter med dette problemet!!!
 
Back
Topp