Forstoppelse

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Har slitt med magen de siste tre ukene, men den siste uken har vært grusom. Tror jeg har prøvd de fleste kjerringrådene. Svisker, aprikoser, plommer, kiwi, linfrø, masse vann, fiber, lactulose. Sikkert noen jeg ikke har prøvd og. Kom med forslag hvis noen har, for dette er grusomt. Kjennes ut som tarmene holder på å sprenges. Noe av det værste jeg har vært borti.

Er og i fysisk aktivitet, men de siste dagene har tarmene/magen skapt så smerter at jeg ikke har klart bevegelse heller.
Legene sier bare prøv lactulose....

Kjenner til det! Har holdt på i 12 uker nå. Laktulose hjelper heller ikke meg. Men endelig har set hjulpet litt, og det er noen fiber tabletter. Tar 6 stk, 3 ganger om dagen, og masse masse vann. Etter ca 5 dager begynte virkningen

06.01.2015 <3

MAGNESIUMTILSKUDD !!!!! kjøp det på butikken el apotek i morra og ta 600mg. Ingen fare med å ta overdose av magnesium da den er vannløslig dvs tisses ut hvis kroppen ikke har bruk for det. Men det er vidundermedisin for treg tarm :D

MAGNESIUMTILSKUDD !!!!! kjøp det på butikken el apotek i morra og ta 600mg. Ingen fare med å ta overdose av magnesium da den er vannløslig dvs tisses ut hvis kroppen ikke har bruk for det. Men det er vidundermedisin for treg tarm :D
Tar allerede den dosen. Men har vist ikke hjulpet meg:(

Kjenner til det! Har holdt på i 12 uker nå. Laktulose hjelper heller ikke meg. Men endelig har set hjulpet litt, og det er noen fiber tabletter. Tar 6 stk, 3 ganger om dagen, og masse masse vann. Etter ca 5 dager begynte virkningen

06.01.2015 <3
Hva heter de? 18 tabl til dagen???

Tar allerede den dosen. Men har vist ikke hjulpet meg:(

Da hadde jeg kjørt på med mer.... og skal du ta fiber så må du huske å drikke drikke og atter drikke for drikker du ikke nok så virker fiber motsatt og stopper tarmen

Drikker nok 2-3 liter ril dagen. Men springer på do x antall ganger for vannet renner jo bare gjennom...

Hadde det akkuratt sånn selv. Tok melkesyrebakterie tabletter. En dag så var magen i farta igjen :) har også prøvd alle disse kjerringrådene uten hell

Termin 31 januar/1 februar ❤️

Vet ikke om gravide kan bruke det, så hør på apoteket hvis du bestemmer deg for å kjøpe, men det er noe som heter Laxoberaldråper, og det funker supert på forstoppelse. Kan blandes i Parafin (som de også har på apoteket). Har aldri hatt behov for å prøve det selv da... Hør på apoteket:) Det skal i alle fall være mer effektivt enn lactulose:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp