Julibarn2015
Forelsket i forumet
Så utrolig ekkelt for deg! håper alt ordner seg. Hvis du har en legevakt i nærheten kan du kanskje dra dit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig ekkelt for deg! håper alt ordner seg. Hvis du har en legevakt i nærheten kan du kanskje dra dit?
Jeg ser Ann i morgen tenker jeg, blør jo ikke nå mer men kjedelig at det plutselig skal begynne fossblø sånn og gi seg på minuttet:s satser på at fastlegen min ringer meg i morgen så får vi se derifra
Så flott du fikk komme inn! Det er så forskjellig fra sted til sted hører jeg! Hvor langt er du?Jeg blødd hele hånda mi full i går Ble livredd å ringte legevakten. Jeg fikk komme inn med en gang på Ul, tok ca 20 min fra jeg ringte til jeg lå på bordet der Å alt var bra med lille. Har blødd litt i dag å, mn det sa hun jeg kom til å gjøre. Får hun kunne se det var et mørkt parti mellom skjedeåpning og og morkake på Ul. Det var ikke noe farlig, mn kunne kåmme litt nå og da sa hun
Jeg blødd hele hånda mi full i går Ble livredd å ringte legevakten. Jeg fikk komme inn med en gang på Ul, tok ca 20 min fra jeg ringte til jeg lå på bordet der Å alt var bra med lille. Har blødd litt i dag å, mn det sa hun jeg kom til å gjøre. Får hun kunne se det var et mørkt parti mellom skjedeåpning og og morkake på Ul. Det var ikke noe farlig, mn kunne kåmme litt nå og da sa hun
Jeg blødd hele hånda mi full i går Ble livredd å ringte legevakten. Jeg fikk komme inn med en gang på Ul, tok ca 20 min fra jeg ringte til jeg lå på bordet der Å alt var bra med lille. Har blødd litt i dag å, mn det sa hun jeg kom til å gjøre. Får hun kunne se det var et mørkt parti mellom skjedeåpning og og morkake på Ul. Det var ikke noe farlig, mn kunne kåmme litt nå og da sa hun