Forstår ingenting :(

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Begynte jo å blø masse igår, men tok tidlig UL og der var alt fint, vi så hjerte som slo. Blødde ikke noe mer etter UL men nå skjedde det samme igjen. Plutselig bare fosser det.... Helt ferskt men stopper opp igjen.

Så jo hjerte igår men må innrømme jeg uroer meg veldig når det skjer igjen.. Blir rimelig dyrt skal jeg ta UL for hver gang dette skjer også da:/ what to do?

Hvis du ringer legen og fortelle situasjonen, tror jeg ikke du trenger å betale for tidlig UL via henvisning.

Hvis du ringer legen og fortelle situasjonen, tror jeg ikke du trenger å betale for tidlig UL via henvisning.

Men tror du han gir meg UL selvom jeg var på en igår?

Han har allerede sagt jeg skal få tidlig UL men skal ikke dit før 11.des og det er vel ventetid på sånt offentlig :( kan jo ringe han høre, men kanskje unngå si at jeg var på en igår ??

Men tror du han gir meg UL selvom jeg var på en igår?

Han har allerede sagt jeg skal få tidlig UL men skal ikke dit før 11.des og det er vel ventetid på sånt offentlig :( kan jo ringe han høre, men kanskje unngå si at jeg var på en igår ??

Hvis du var på en privat i går, så trenger du ikke å si det ? Det skader jo ikke å spørre om ul?

Hvis du var på en privat i går, så trenger du ikke å si det ? Det skader jo ikke å spørre om ul?

Nei, sier det ikke jeg... Ringte legekontoret nå men de trodde ikke fastlegen min rakk å ringe meg opp idag :(

Nei, samme som igår.. Kommer masse sånn plutselig også stopper det helt opp:s

Ingen klumper eller smerter?
Krysser fingrene for at legen vil gi deg ul, og at det bare er en dum uskyldig blødning.

Stakkars deg! Håpe virkelig det er uskyldig nå også:)

Ingen klumper eller smerter?
Krysser fingrene for at legen vil gi deg ul, og at det bare er en dum uskyldig blødning.

Noe smerter, men det har jeg jo her og der så om det er i forhold til blødning eller ikke vet jeg ikke :/ takk, håper på det :(

Huff, så tøft :(

Mye magesmerter i kveld :( men ikke mer blødning og ingen tlf fra lege :(

Back
Topp