Forslag til "kvalmemat"?

D eneste som hjalp til med var melonskiver , eller , d hjalp vel ehentlig ikke siden jeg ble innlagt, men det var det jeg fikk i meg når kvalmen herjet som verst .
Tåler til gjengjeld ikke tanken på melon nå:p

Gratulerer, så gøy :-)

Her gikk det i isvann, Ritzkjeks og epler. Det var ikke så mye hva jeg spiste, men snarere hvor ofte.

Har ingen kvalmetips utenom de over, men gratulerer så mye med graviditeten:dummy1::)

Ingenting hjalp da jeg var gravid, men om jeg er kvalm ellers synes jeg det ofte er godt med supper. Gjerne kraften og med ristet loff ved siden av:)

Gratulerer, så gøy :-)

Her gikk det i isvann, Ritzkjeks og epler. Det var ikke så mye hva jeg spiste, men snarere hvor ofte.

Tusen takk :)

Var liksom det som er greia her også, at jeg må jo ha mat som er såpass sunn at det er greit å småspise, og son gjerne er lettvint, kanskje salt osv. For hvis ikke ser jeg for meg at vektoppgangen kan bli enorm om jeg faktisk klarer å spise bort kvalmen. Jeg har veldig høy terskel for å kaste opp, så det kan bli til at jeg bare eter i ett :p

Hadde samme problemet sjølv da eg var gravid med yngste. Var ikkje lett å finne lavkarbo kvalmemat. Men eg endte ofte opp med supper, grove knekkebrød, og sprøsteikt bacon:)

Bacon ja, der sier du noe :p

Back
Topp