Lilo, Emmi, Sandy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er gøy å se hvordan man endrer mening daJeg kan se fra tidligere i denne tråden at jeg helt har endret navnene på navnelisten min.. vanskelig når du og typen ikke blir enig ( og han ikke kommer med forslag )
Emine, Emmeli, Elea, Levine, Veline

spørs om det blir noe navn her... Liker Elea veldig godt
Nå venter jeg gutt denne gangen, men om jeg skulle hatt jente hadde jeg hatt lyst på:
Bellatrix
Athena/Athena
Frøya
Rikke
Saga
Lilly
Helt klart er bellatrix favoritt hos meg siden jeg er blod fan av harry potter
Hermine er absolutt et navn jeg kunne vurdert om vi skulle hatt jenteHer er navnet Hermine blitt en stor favoritt![]()

Luna er nydeligVenter også jente og sliter med å finne det rette. Problemet er at mannen ikke liker noen av mine favoritter.
Vi finner navn vi begge synes er fine, men er vanskelig å bestemme seg for et når det er så mange andre jeg liker så mye mer.
Men vi tenker på Ive, Anna, Luna og Lisa for tiden.
Mine favoritter er: Agnetha, Sofia, Adele, Iben, Nadine, Leonora, Tilde, Mathilde, Enya, Emilia

Elsker Alette❤Syns det er så vanskelig å finne navn som vi begge er enig om, så om noen vil skrive opp de fineste jentenavnene de vet om, så blir jeg veldig glad for tips![]()
Jeg drømte om Alette etter min oldemor, synes det er så fint! Men det var det veto fra min kjæreElsker Alette❤