Forslag til jentenavn?

Vi prøver å finne navn selv, men står veldig fast. Storesøster fikk ikke navnet sitt før det var gått nesten en måned og enn så lenge ser det ut som at det blir sånn for lillesøster også :hilarious:

:love017
Jeg kan se fra tidligere i denne tråden at jeg helt har endret navnene på navnelisten min.. vanskelig når du og typen ikke blir enig ( og han ikke kommer med forslag )

Emine, Emmeli, Elea, Levine, Veline
Det er gøy å se hvordan man endrer mening da:laughing021:happy118 spørs om det blir noe navn her... Liker Elea veldig godt:love017

Sniker fra mai/juni ;)
Datteren min heter Eleah, så det er så klart min favoritt :D
Vet ikke hva jeg venter denne gangen, men favorittnavnene er Ellie, Noelle, Aria, Vilde og Ophelia.

Er så mange fine navn. Vanskelig å velge Helene, Lilly, Sara

Phoebe, Ines, Ine, Saga, Sandy, Birgit, Anne, Anine, Sol, Samina, Siri, Bettina, Beatrix, Regina, Ragna, Marlen(e), Monica, Monique, Elisabeth, Mandy, Myra

Nå venter jeg gutt denne gangen, men om jeg skulle hatt jente hadde jeg hatt lyst på:
Bellatrix
Athena/Athena
Frøya
Rikke
Saga
Lilly
Helt klart er bellatrix favoritt hos meg siden jeg er blod fan av harry potter

Ella, Mia, siv

Skulle jeg hatt jente ville det stått mellom Nelly, Elise, Linnea og Alma tror jeg :)

Venter også jente og sliter med å finne det rette. Problemet er at mannen ikke liker noen av mine favoritter.
Vi finner navn vi begge synes er fine, men er vanskelig å bestemme seg for et når det er så mange andre jeg liker så mye mer.

Men vi tenker på Ive, Anna, Luna og Lisa for tiden.

Mine favoritter er: Agnetha, Sofia, Adele, Iben, Nadine, Leonora, Tilde, Mathilde, Enya, Emilia

Venter også jente og sliter med å finne det rette. Problemet er at mannen ikke liker noen av mine favoritter.
Vi finner navn vi begge synes er fine, men er vanskelig å bestemme seg for et når det er så mange andre jeg liker så mye mer.

Men vi tenker på Ive, Anna, Luna og Lisa for tiden.

Mine favoritter er: Agnetha, Sofia, Adele, Iben, Nadine, Leonora, Tilde, Mathilde, Enya, Emilia
Luna er nydelig :love017

Back
Topp