Forslag til jentenavn?

Polly&Peanøtten

Andre møte med forumet
Syns det er så vanskelig å finne navn som vi begge er enig om, så om noen vil skrive opp de fineste jentenavnene de vet om, så blir jeg veldig glad for tips :)
 
Åh, dette synes vi var så vanskelig og! Og vi venter jente. Fant faktisk bare ett navn som vi begge falt skikkelig for, så her blir det ei lita Tiril.

Andre fine navn kan jo være: Amalie, Othilie, Maren, Mathilde, Vilde, Helene, Astrid, Kjersti/Kirsti, Maria?
 
Helena, Tiril, Astrid, Henriette, Hedvig, Margareth, Alva, Vilde, Jenny, Erika og Maja/Kaja :dummy1:
 
Ellie, Lilly, Ada, Dina :)
 
  • Liker
Reactions: HCS
Elena, Ellen, Rakel, Oda, Jenny, Marie, Maria, Maja, Hanna, Selma, Seline, Ylva, Theresa, Sanne, Vilde, Nora, Nova, Linnea, Ingvild, Ingelinn, Irene, Lillian, Wenche, Astrid, Karina, Katarina, Kristine. Har mange flere på lista, og vi sliter med å kutte ned navn! :hilarious:
 
Hadde vi ventet jente hadde hun sannsynligvis fått navnet Lotte.
 
Eira, Olea, Sanne, Gina, Ulrikke, Mathea, Johanne, Ingeborg, Ella, Evy, Ylva, Rikke, Synnøve, Sigrid, Elise:happy:
 
Wilma/Vilma
Elise
Aurora
Linnea
Sofia
Alma
Nelly
Edel
 
Jeg er gla i gamle navn, så mitt tips er å se på slektstreet på hver side og se om dere finner noe der :) Kanskje finner dere navn som har kommet tilbake, kombiner navn fra begge sider osv. Gøy!
 
Vår lille skal hete Johanne ❤️

Ellers liker jeg blandt annet
Eleonora
Lilly
Asta
Sara
Lærke
 
Marie
Helene
Julie
Saga
Hedvig
Signe
Alette
Sofie
Alma

For eksempel :)
 
Vi har barn på E, så om det kom ei jente hadde vi disse på lista:
Evelyn, Ellinor, Elvira, Elin, Eili, Elea
 
Vi også sliter med å finne et navn begge liker. Han har veldig tradisjonell smak på navn, mens jeg liker noe litt mer unike navn.

Olive, Oliva, Emilia, Adine, Odelia
 
Vi også sliter med å finne et navn begge liker. Han har veldig tradisjonell smak på navn, mens jeg liker noe litt mer unike navn.

Olive, Oliva, Emilia, Adine, Odelia

Man kan finne mange tradisjonelle navn som er ganske unike, og også gjøre om tradisjonelle navn til unikexsmile9 For eksempel er Olea et gammelt navn, men som jeg synes er unikt! Babyverden har en del artikler med navn det kan være masse inspirasjon å finne!
 
Her blir det Saga eller Edda på jenta i magen. ellers så liker jeg Alma, Alva, Ylva, Frøya, Tyra
 
Åhh, vi sliter også med jentenavn:rolleyes:

Mille, Othilie, Sofie, Ylva, Ada, Nora, Milea, Maja, Savannah, Sanna, Lotte, Milla, Emily, Emma, Emilie, Alva, Linnea, Leah.

Er så mange vi liker som er «tatt» :shy:
 
Jeg kan se fra tidligere i denne tråden at jeg helt har endret navnene på navnelisten min.. vanskelig når du og typen ikke blir enig ( og han ikke kommer med forslag )

Emine, Emmeli, Elea, Levine, Veline
 
Back
Topp