Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er rart det der. Men så lenge uker og dag en er i avangerskapet er likt, betyr det ingen ting hvilke dato som står der som termin. Babyen kommer når den kommer, og overtid blir uansett regnet fra ul termin.Hvorfor viser appen på babyverden en dag feil i forhold til hva legene regner? Trodde den var innstilt på det samme som legene regner??![]()
Det er jo veldig rart. Sikker på at den regner med rett sykluslengde?Sånn er det her å, babyverden mener jeg er 21+0 i dag. Legen mener 20+4, men termin samme dag. Skjønner ikke'no![]()
Ja det er rart det der. Men så lenge uker og dag en er i avangerskapet er likt, betyr det ingen ting hvilke dato som står der som termin. Babyen kommer når den kommer, og overtid blir uansett regnet fra ul termin.
Sånn er det her å, babyverden mener jeg er 21+0 i dag. Legen mener 20+4, men termin samme dag. Skjønner ikke'no![]()
Ja satt opp rett sykluslengde. Synes det er så rart.Det er jo veldig rart. Sikker på at den regner med rett sykluslengde?
Legen min må regne 40+0, for da stemmer det. 40+0 er den 13 desember og det er det som er termin. Jeg skal ha ks i uke 37, så han kommet nok litt før han tenker selvIkke engang legene her i landet regner med samme lengde på svangerskapet! Noen bruker 40+2, imens andre bruker 40+3, avhengig av hvilket "hjul" som er gjeldende i deres område. USA opererer med 40+0. Så at appene er forvirret kan jeg godt forstå. Selv går jeg bare etter uke + dag som er målt på ul. Baby kommer når ho er klar ho![]()
Du kan endre lengden på graviditeten under innstillinger i Gravid&Baby appenEnig at de er veldig forvirrende! Leste en artikkel her om dagen der det stod at Helsedirektoratet gikk ut med nye anbefalinger på lengden og at det skulle være likt over hele landet. Fremover sjal vist Esnurra brukes. Prøvde å finne artikkel, men fant den ikke
![]()
Meny - innstillinger - gravid - "trykk på termindato" - så kan du velge lengde nederstHvor finner jeg de innstillingene?? Fant dem ikke på appen![]()
Jeg tenkte på en annen appFår bare opp dette jeg!? :/
Vis vedlegget 189272
Ser nå at jeg har satt feil termin i BV appen for å få riktig telling. Men jeg anbefaler Gravid&Baby. Der får du opp hvor mange prosent du er på vei og ukestekstene er veldig søte. Ovia Prenancy er også utrolig søt!Hvor finner jeg de innstillingene?? Fant dem ikke på appen![]()