Hos meg har svangerskapet, vært veldig ulike... Når jeg gikk gravid, med guttene så var jeg frisk og rask hele, svangerskapet... Å fikk skikkelig cravings på sunne ting... Når jeg gikk med dattera mi var jeg dårlig fra jeg fant ut at jeg var gravid fra uke 3-4,fikk vel, så å si alt som var av plager...kvalme,sure oppstøe, ekstremt trøtt og sliten, bekkenløsning fra 11 uker og 100%sykemeldg fra jobb...
Noen andre med erfaringer de har lyst å dele? Magefølelsen min sier meg at det er jente i magen, men aner ikke.. Fikk tidlig magefølelse på, det sist også lenge før OUL, og den, stemte.
Noen andre med erfaringer de har lyst å dele? Magefølelsen min sier meg at det er jente i magen, men aner ikke.. Fikk tidlig magefølelse på, det sist også lenge før OUL, og den, stemte.

blir spennende å se denne gangen
Dette er mitt første svangerskap.
kanskje fordi jeg var 5 år eldre? Eller fordi jeg allerede hadde en jeg måtte ta meg av og hadde ikke like mye tid til hvile? Vet ikke jeg
nå er formen fin foreløpig, men slik var det også i mine forrige svangerskap. I begge begynte kvalmen, trøttheten og andre utrivelige symptomer å melde seg i uke 6 

Blir spennende å se hvem som skjuler seg inni der på oul