Forskjell på el tester

Smule

Elsker forumet
Tenk at to el-tester kan gi så forskjellige resultater når de er tatt på samme tid....

8C7172D2-AD3B-494A-8D41-6F8C32D2954D.jpeg

Oi [emoji33][emoji33] Det er jo en syk forskjell også [emoji33][emoji33]

Oj, det skal vel ikke være mulig? Ene er jo helt negativ og den andre positiv. Kontakte begge leverandører og høre? Er EL nå så hadde du misset den med den øverste.

Babyplan er visst veldig positive. Hadde samme problem med mine. Snapchat-1495924285.jpg

Brukt babyplan tidligere og de treffer veldig godt på når EL er. Så overrasket over at de viser så misvisende hos andre. For har alt av el-symptomer og testene blir positive. Man får sikre seg med sex jevnlig rundt el tenker jeg.
Ja de har alltid funket fint for meg før :-) nå var de positive i mange dager, men ingen av de andre ble positive. Men stoler nok mer på babyplan enn wish sine. Og cb digital var gått ut på dato så kan være derfor den aldri slo ut. Så er fortsatt fornøyd med dem :-)

Veldig glad jeg temper og sjekker utfloden slik at jeg var veldig sikker på at el var i anmarsj..
kjenner man ikke syklusen sin, og kun bruker el-tester kan man jo fort gå glipp av eggløsningen..
Men nå har vi uansett lagt inn mange aksjer de siste 6 dagene:sign17:sign19 i dag er jeg nærmest sår :knegg:

Veldig glad jeg temper og sjekker utfloden slik at jeg var veldig sikker på at el var i anmarsj..
kjenner man ikke syklusen sin, og kun bruker el-tester kan man jo fort gå glipp av eggløsningen..
Men nå har vi uansett lagt inn mange aksjer de siste 6 dagene:sign17:sign19 i dag er jeg nærmest sår :knegg:
Burde vel ta en liten fredagsvals også ;) Sånn i tilfelle...

Burde vel ta en liten fredagsvals også ;) Sånn i tilfelle...
Spørs om det ikke blir både torsdagsswing og fredagsvals, kanskje en liten sambalørdag også!

Mer like nå ;)
6EAA2A73-E3D7-4401-A50E-2F06056060D9.jpeg

Back
Topp