Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukt babyplan tidligere og de treffer veldig godt på når EL er. Så overrasket over at de viser så misvisende hos andre. For har alt av el-symptomer og testene blir positive. Man får sikre seg med sex jevnlig rundt el tenker jeg.Babyplan er visst veldig positive. Hadde samme problem med mine. Vis vedlegget 242307
Ja de har alltid funket fint for meg førBrukt babyplan tidligere og de treffer veldig godt på når EL er. Så overrasket over at de viser så misvisende hos andre. For har alt av el-symptomer og testene blir positive. Man får sikre seg med sex jevnlig rundt el tenker jeg.

i dag er jeg nærmest sår 
Burde vel ta en liten fredagsvals ogsåVeldig glad jeg temper og sjekker utfloden slik at jeg var veldig sikker på at el var i anmarsj..
kjenner man ikke syklusen sin, og kun bruker el-tester kan man jo fort gå glipp av eggløsningen..
Men nå har vi uansett lagt inn mange aksjer de siste 6 dagenei dag er jeg nærmest sår
![]()
Spørs om det ikke blir både torsdagsswing og fredagsvals, kanskje en liten sambalørdag også!Burde vel ta en liten fredagsvals ogsåSånn i tilfelle...