Forsiktig håpefull

Huff... føler sånn med deg!! Krysser fingrene for et godt utfall i morgen, enten -gravid- eller -ikke mer syklustull- nå takk :angelic: ❤️
 
IMG_3155.jpeg

Jeg er helt skjelven! :Heartred:Heartpink:Heartred

Og helt utslitt, det ble dårlig med søvn i natt, altfor spent :facepalm:
 
Oi, så på den! Gratulerer så mye!! :Heartred
Nå forsvinner du også fra oss her inne på "vi som prøver", syns mange av dere forsvant inn på juni denne ganga :p
Takk :Heartred Jeg håper du følger etter denne syklusen!!:joyful: Men kjenner til følelsen, det var et ras av graviditeter i ikm-gruppa jeg var i juli, kroppen min bare tullet, og det føltes helt ærlig som å bli forlatt på startstreken:Heartred
Og aller først trur jeg at jeg forsvinner med hodet i sanden en stund :bag: Orker ikke helt forholde meg til risiko for det ene eller det andre. Har allerede innført Google-nekt, og det spørs om forumpause er neste på lista! (Men det kan jo vare i 4 t for alt jeg vet:shy: Får se hvor trigget jeg blir i dagene som kommer! )
 
Takk :Heartred Jeg håper du følger etter denne syklusen!!:joyful: Men kjenner til følelsen, det var et ras av graviditeter i ikm-gruppa jeg var i juli, kroppen min bare tullet, og det føltes helt ærlig som å bli forlatt på startstreken:Heartred
Og aller først trur jeg at jeg forsvinner med hodet i sanden en stund :bag: Orker ikke helt forholde meg til risiko for det ene eller det andre. Har allerede innført Google-nekt, og det spørs om forumpause er neste på lista! (Men det kan jo vare i 4 t for alt jeg vet:shy: Får se hvor trigget jeg blir i dagene som kommer! )
Jeg sitter litt med samme følelse som du hadde da :p men veldig fint at det klaffet for deg nå når du har hatt et styr med syklus, veldig fortjent :Heartred
 
Tusen takk!! :Heartred
Føles helt uvirkelig! Smugtitter på bilde av testen hele tiden :hilarious:
Hahaha skjønner deg godt! ❤️ jeg hadde den på nattbordet mitt i dagesvis etter sist positiv, måtte se på den hele tiden for føltes helt uvirkelig :hilarious:
 
Hahaha skjønner deg godt! ❤️ jeg hadde den på nattbordet mitt i dagesvis etter sist positiv, måtte se på den hele tiden for føltes helt uvirkelig :hilarious:
Jeg har fortsatt den ene positive etter andremann liggende i hylla på badet :bag: Her snakker vi år liksom:hilarious:
 
Back
Topp