Forsikringer

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har dere forsikring på dere selv og barna? Man kan ha forsikringer for det meste, hvilke har dere? Og hvilket selskap? :)

Foreløpig er det full pakke på huset, med reiseforsikring, delkasko og en fullkasko i jernbanepersonalet.
Mini får jeg ikke tegnet på før hun er 3 mnd.
Har også forsikring på hunden, i Agria.
Er vel også noe utvidet reiseforsikring gjennom jobben til samboer (europeiske) og på eikakortet mitt (mastercard), og mannen har livsforsikring gjennom jobb.

Jeg har gjennom forbundet og gubben og mini har gjennom gjensidige er det vel:-)

Foreløpig er det full pakke på huset, med reiseforsikring, delkasko og en fullkasko i jernbanepersonalet.
Mini får jeg ikke tegnet på før hun er 3 mnd.
Har også forsikring på hunden, i Agria.
Er vel også noe utvidet reiseforsikring gjennom jobben til samboer (europeiske) og på eikakortet mitt (mastercard), og mannen har livsforsikring gjennom jobb.

Jeg har forsikra mini allerede jeg :o hos if, siden det er der jeg har resten og :)
Har også vurdert agria på hunden :)

Jeg har forsikra mini allerede jeg :o hos if, siden det er der jeg har resten og :)
Fikk du gjort det? Fikk beskjed om at vi ikke får før hun er 3 mnd her:o blir nok i jernbanepersonalet da. Greit å ha alt samlet:)

Vi har alltid via IF barn Meg og mannen hus Biler allt :-). Me har snakkt om å kanske byta över till DnB

Vi har vurdert å si opp hunden. Siden han ikke har vært forsikret siden han var valp, så er det visst mye man ikke får dekket:o kjenner ei som har hatt mye problemer med det der:(

Vi har vurdert å si opp hunden. Siden han ikke har vært forsikret siden han var valp, så er det visst mye man ikke får dekket:o kjenner ei som har hatt mye problemer med det der:(

Hmm..kanskje ikke så mye vits da.. Vår er 5år og blandingshund..han har heller aldri hatt noe helseproblemer :)

Har livsforsikring på meg og mannen, sletter hans og min gjeld om vi dør.
Ellers har vi bil, innbo, villa og skadedyr.
Vi forsikrer ikke barna våre, men dyrene er forsikret :)

Her har jeg alt av forsikringer hos gjensidige. Det er innbo, reise, døds og ulykkesforsikring på meg, døds, ulykke og ufør på frøkna og katta. Veldig glad for forsikringen på katta da ham ble alvorlig syk i fjor og jeg måtte bare betale 25% av regninga og forsikringen tok resten. Lillebror skal forsikres når han blir 3 mnd :)

Jeg har innbo, reise og person via Gjensidige. Er medlem i YS via Parat, så jeg har veldig gode betingelser gjennom dem.
Bilen og barnet er forsikret i Frende, da de har best pris og vilkår på disse.
Sambo har vel personforsikring han og, usikker på i hvilket selskap.

Hundene er ikke forsikret. Det lønner seg ikke (for meg) å betale over 3000 i året per hund. Setter pengene inn på en konto i stedet og bruker til veterinærutgifter. Så langt er jeg i stor pluss.

Last edited:
Har innbo, bil, barn, reise og ulykke (meg).

Back
Topp