Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foreløpig er det full pakke på huset, med reiseforsikring, delkasko og en fullkasko i jernbanepersonalet.
Mini får jeg ikke tegnet på før hun er 3 mnd.
Har også forsikring på hunden, i Agria.
Er vel også noe utvidet reiseforsikring gjennom jobben til samboer (europeiske) og på eikakortet mitt (mastercard), og mannen har livsforsikring gjennom jobb.
Fikk du gjort det? Fikk beskjed om at vi ikke får før hun er 3 mnd herJeg har forsikra mini allerede jeghos if, siden det er der jeg har resten og
Har også vurdert agria på hunden![]()
Jeg har forsikra mini allerede jeghos if, siden det er der jeg har resten og
Har også vurdert agria på hunden![]()
Fikk du gjort det? Fikk beskjed om at vi ikke får før hun er 3 mnd herblir nok i jernbanepersonalet da. Greit å ha alt samlet
![]()
Vi har vurdert å si opp hunden. Siden han ikke har vært forsikret siden han var valp, så er det visst mye man ikke får dekketkjenner ei som har hatt mye problemer med det der
![]()
Skal jeg gå inn og sjekke igjen her ogJa, har tegna forsikring og betalt for ett helt årmen tror den gjaldt fra 2mnd..
Ville ihvertfall undersøkt nøye førstHmm..kanskje ikke så mye vits da.. Vår er 5år og blandingshund..han har heller aldri hatt noe helseproblemer![]()