Forsamtale på st.olavs

Så gøy. Da er vi der ca samtidig. Venter mens om ca to uker og skal ha kort protokoll. Uttak rundt den 19. :) kanskje vi ses? Og om du er født 86 er du ett år yngre enn meg :)

Ja er født i 86 :) Aner ikkje helt hvilken dato det blir eg skal ha uttak.. venter på tante rød rundt 6-7 november. så skal eg til ultralyd på dag 7-8 og så om alt var fint skulle eg ha egguttak på dag 9. samme med deg?

Ikke fått oppskrift på dagene, men venter mens den 6. :) så da får vi heie på hverandre :)

Da er vi tre stk som ligger ganske likt på St Olav. Jeg venter tr om ca 3 uker og skal begynne med sprøyte da. Spennende å følge med! :D

Så spennende! Hvor lang tid tok det fra alle prøvene osv var i orden til dere fikk beskjed om forsamtale? Vi venter og venter:)

Så spennende! Hvor lang tid tok det fra alle prøvene osv var i orden til dere fikk beskjed om forsamtale? Vi venter og venter:)
Til oss tok det 3-4 uker å få brev om forsamtale, også var selve timen ca 2 måneder etterpå. Synes ventinga på å få brev i posten om når vi fikk time var mest kjip. :p

Jaaaa sjekker postkassen flere ganger om dagen

Da er vi tre stk som ligger ganske likt på St Olav. Jeg venter tr om ca 3 uker og skal begynne med sprøyte da. Spennende å følge med! :D

Beklager seint svar. hvordan går det med deg? har du fått tr på besøk? her er ingen tegn til den ennå. forventer den i dag, men tok test og den var negativ. så da er vi klare til og begynne med sprøyte så fort tr kommer:)

Beklager seint svar. hvordan går det med deg? har du fått tr på besøk? her er ingen tegn til den ennå. forventer den i dag, men tok test og den var negativ. så da er vi klare til og begynne med sprøyte så fort tr kommer:)
Neida, den kommer nok ikke før iløpet av neste helg. Håper virkelig ikke at den er forsinket! Er så utålmodig nå, så vil ikke vente lengre. :p
Håper du får tr snart du også, utrolig kjipt å gå og vente på at den skal komme!

Henvisning ble sendt for oss i begynnelsen av juli 2014 og vi fikk brev i september om samtale i desember. Så her må man dessverre regne med mye kjip venting :/

Neida, den kommer nok ikke før iløpet av neste helg. Håper virkelig ikke at den er forsinket! Er så utålmodig nå, så vil ikke vente lengre. :p
Håper du får tr snart du også, utrolig kjipt å gå og vente på at den skal komme!

Ja er skikkelig irriterende og vente på tr! nå skulle den kommer i går, men nei når man går og venter på at nå kan den bare komme så eg får begynne på medesinen nei da kommer den ikkje når den skal:p

Back
Topp