Så gøy. Da er vi der ca samtidig. Venter mens om ca to uker og skal ha kort protokoll. Uttak rundt den 19.kanskje vi ses? Og om du er født 86 er du ett år yngre enn meg
![]()
Ja er født i 86
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy. Da er vi der ca samtidig. Venter mens om ca to uker og skal ha kort protokoll. Uttak rundt den 19.kanskje vi ses? Og om du er født 86 er du ett år yngre enn meg
![]()
Ikke fått oppskrift på dagene, men venter mens den 6.så da får vi heie på hverandre
![]()
Til oss tok det 3-4 uker å få brev om forsamtale, også var selve timen ca 2 måneder etterpå. Synes ventinga på å få brev i posten om når vi fikk time var mest kjip.Så spennende! Hvor lang tid tok det fra alle prøvene osv var i orden til dere fikk beskjed om forsamtale? Vi venter og venter![]()
Da er vi tre stk som ligger ganske likt på St Olav. Jeg venter tr om ca 3 uker og skal begynne med sprøyte da. Spennende å følge med!![]()
Neida, den kommer nok ikke før iløpet av neste helg. Håper virkelig ikke at den er forsinket! Er så utålmodig nå, så vil ikke vente lengre.Beklager seint svar. hvordan går det med deg? har du fått tr på besøk? her er ingen tegn til den ennå. forventer den i dag, men tok test og den var negativ. så da er vi klare til og begynne med sprøyte så fort tr kommer![]()
Neida, den kommer nok ikke før iløpet av neste helg. Håper virkelig ikke at den er forsinket! Er så utålmodig nå, så vil ikke vente lengre.
Håper du får tr snart du også, utrolig kjipt å gå og vente på at den skal komme!