Forsamtale på st.olavs

Bluedabadi

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Da har vi fått time til forsamtale på st.olavs neste uke. kjenner eg er veldig spent!! Endelig er det vår tur! men er også veldig nærvøs. hva fåregår på en slik forsamtale? hva spør dem om og slikt?

Har aldri vært på forsamtale vi, men har nettopp gjennomført ICSI på St. Olavs.. De er helt fantastiske der! Så omtenksomme og dyktige alle sammen. Merker at de virkelig trives i jobben sin! Lykke til! :D

Akkurat hatt et ivf forsøk på St.Olavs. De er helt fantastiske. :) Lykke til. :)

Vi skal inn uken etter dere, blir spennende å høre hva de sier :) Er så spent selv :nailbiting:

vi tilhører også st.olavs.. hadde en liten forsamtale pr tlf, og så planla vi oppstart :)
har vært der oppe to ganger nå.. veldig hyggelige mennesker, både sykepleiere og leger! :)
skal oppigjen i november om alt går etter planen, gruer meg ikke iallefall :)

De tok innvendigultralyd av meg for å sjekke eggstokker og sånn. Så snakket vi om hvor lenge vi hadde prøvd, hva vi hadde prøvd, legen titta på blodprøve og sædprøvesvarene, sjekka vekta, så diskuterte vi veien videre osv.

De tok innvendigultralyd av meg for å sjekke eggstokker og sånn. Så snakket vi om hvor lenge vi hadde prøvd, hva vi hadde prøvd, legen titta på blodprøve og sædprøvesvarene, sjekka vekta, så diskuterte vi veien videre osv.

Tusen takk for utfyllende svar! :) Da vet eg litt mer hva vi kan vente oss den dagen:)

Hei:) Beklager sent svar.Det gjekk kjempe bra.kjempe hyggelige mennesker der. vi skal starte nå når eg får tante rød på besøk om ca 2 uker. skal ha kort protokoll. hvordan gjekk det med dere? :)
Så bra :) Gikk kjempebra med oss også, helt enig med at de var hyggelige altså :) Vi også skulle starte ganske kjapt og med kort protokoll.
Men, nå har det skjedd et lite mirakel her og jeg er gravid, fant det ut like etter forsamtalen :D

Hei:) Beklager sent svar.Det gjekk kjempe bra.kjempe hyggelige mennesker der. vi skal starte nå når eg får tante rød på besøk om ca 2 uker. skal ha kort protokoll. hvordan gjekk det med dere? :)
Så bra :) Gikk kjempebra med oss også, helt enig med at de var hyggelige altså :) Vi også skulle starte ganske kjapt og med kort protokoll.
Men, nå har det skjedd et lite mirakel her og jeg er gravid, fant det ut like etter forsamtalen :D

Åhhh så heldig du er! Så kjempe koslig da!!! :D Gratulerer såå mye!! <3 Så da klarte dere det endelig på egenhånd:) Hørt en del tilfeller av folk som blir gravide medan dem venter på time til prøverør osv:)

Åhhh så heldig du er! Så kjempe koslig da!!! :D Gratulerer såå mye!! <3 Så da klarte dere det endelig på egenhånd:) Hørt en del tilfeller av folk som blir gravide medan dem venter på time til prøverør osv:)
Ja, jeg vet!! Tusen takk! :D Hadde hørt om det jeg også, men hadde aldri trodd vi skulle være så heldige :) Masse lykke til fremover da! Håper det snart blir spire på deg også :) :Heartpink

Ja, jeg vet!! Tusen takk! :D Hadde hørt om det jeg også, men hadde aldri trodd vi skulle være så heldige :) Masse lykke til fremover da! Håper det snart blir spire på deg også :) :Heartpink

Tusen takk for det! Ja nå er vi veldig spente! Får håpe eg og får positiv test før eg skal starte med behandlingen :hello2 hehe...lite trolig men mirakeler kan skje :happy7 Masse lykke til med spiren i magen :Heartpink

Tusen takk for det! Ja nå er vi veldig spente! Får håpe eg og får positiv test før eg skal starte med behandlingen :hello2 hehe...lite trolig men mirakeler kan skje :happy7 Masse lykke til med spiren i magen :Heartpink

Det skjønner jeg godt :) Jeg er et levende bevis på at mirakler kan skje :D Tusen takk :)

Så gøy. Da er vi der ca samtidig. Venter mens om ca to uker og skal ha kort protokoll. Uttak rundt den 19. :) kanskje vi ses? Og om du er født 86 er du ett år yngre enn meg :)

Back
Topp