Da har vi fått time til forsamtale på st.olavs neste uke. kjenner eg er veldig spent!! Endelig er det vår tur! men er også veldig nærvøs. hva fåregår på en slik forsamtale? hva spør dem om og slikt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal inn uken etter dere, blir spennende å høre hva de sierEr så spent selv
![]()
De tok innvendigultralyd av meg for å sjekke eggstokker og sånn. Så snakket vi om hvor lenge vi hadde prøvd, hva vi hadde prøvd, legen titta på blodprøve og sædprøvesvarene, sjekka vekta, så diskuterte vi veien videre osv.
Takk og lykke til dere også!Ja dette blir kjempe spennende!!! Masse lykke til til dere!![]()
Hvordan gikk det?Tusen takk for utfyllende svar!Da vet eg litt mer hva vi kan vente oss den dagen
![]()
Hvordan gikk det?![]()
Så braHeiBeklager sent svar.Det gjekk kjempe bra.kjempe hyggelige mennesker der. vi skal starte nå når eg får tante rød på besøk om ca 2 uker. skal ha kort protokoll. hvordan gjekk det med dere?
![]()
Så braHeiBeklager sent svar.Det gjekk kjempe bra.kjempe hyggelige mennesker der. vi skal starte nå når eg får tante rød på besøk om ca 2 uker. skal ha kort protokoll. hvordan gjekk det med dere?
![]()
Så braGikk kjempebra med oss også, helt enig med at de var hyggelige altså
Vi også skulle starte ganske kjapt og med kort protokoll.
Men, nå har det skjedd et lite mirakel her og jeg er gravid, fant det ut like etter forsamtalen![]()
Ja, jeg vet!! Tusen takk!Åhhh så heldig du er! Så kjempe koslig da!!!Gratulerer såå mye!! <3 Så da klarte dere det endelig på egenhånd
Hørt en del tilfeller av folk som blir gravide medan dem venter på time til prøverør osv
![]()

Ja, jeg vet!! Tusen takk!Hadde hørt om det jeg også, men hadde aldri trodd vi skulle være så heldige
Masse lykke til fremover da! Håper det snart blir spire på deg også
![]()
![]()
hehe...lite trolig men mirakeler kan skje
Masse lykke til med spiren i magen 
Tusen takk for det! Ja nå er vi veldig spente! Får håpe eg og får positiv test før eg skal starte med behandlingenhehe...lite trolig men mirakeler kan skje
Masse lykke til med spiren i magen
![]()
Det skjønner jeg godtJeg er et levende bevis på at mirakler kan skje
Tusen takk
![]()

Så gøy. Da er vi der ca samtidig. Venter mens om ca to uker og skal ha kort protokoll. Uttak rundt den 19.HeiBeklager sent svar.Det gjekk kjempe bra.kjempe hyggelige mennesker der. vi skal starte nå når eg får tante rød på besøk om ca 2 uker. skal ha kort protokoll. hvordan gjekk det med dere?
![]()