Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kal-El
Slenger inn litt mer: Hvis man allikevel kan teste medisiner på mennesker frivillig, la mennesker være "forsøkskaniner", er det da strengt tatt nødvendig med forsøksdyr til medisinsk bruk?
ORIGINAL: snupzz
Slenger inn litt mer: Hvis man allikevel kan teste medisiner på mennesker frivillig, la mennesker være "forsøkskaniner", er det da strengt tatt nødvendig med forsøksdyr til medisinsk bruk?
Det er (med gooood grunn) strenge etiske regler for utprøving av medisiner på mennesker. Jeg mener man bør finne et annet alternativ.
g
ORIGINAL: Bitzyh
ORIGINAL: snupzz
Det er (med gooood grunn) strenge etiske regler for utprøving av medisiner på mennesker. Jeg mener man bør finne et annet alternativ.
Du må komme med en lur ide nå...! Jeg er litt spent på hva du ville foreslå om du ikke kan bruke et levende vesen[:)] (ja jeg elsker fantasi![:D])
ORIGINAL: Auliana
Tja...er vel ikke det. Men hva om man skal teste ut medisiner til dyr da?
ORIGINAL: suki
mennesker er allerede frivillige forsøkskaniner for legemiddelindustrien. bl.a. alle som har tatt en viss svineinfluensavaksine.
ellers er mine svar til ditt spørsmål nei og atter nei!
Men igjen...gir dyr sitt samtykke til å slaktes slik at folk får julepølse og ribbefett til jul? Siden du snakker om samtykke..
Men igjen...gir dyr sitt samtykke til å slaktes slik at folk får julepølse og ribbefett til jul? Siden du snakker om samtykke..
Nei, men det gjør ikke antiloper, sebraer og kuer heller når de blir fanget og spist av løver og geoparder. (her bruker jeg næringskjede-kortet mitt)
(Jeg er allikevel ikke imponert over måten vi får kjøttet på, leveforholdene før de slaktes, stues sammen, dyremisbruk m.m)
Ja...og det er en helt annen diskusjon igjen. Nei, du får ta opp jakt eller kjøpe kjøttet ditt hos en bonde du vet dyra har det godt hos. Er ikke alle dyr som blir slaktet på et stort idustriellt slakteri vettu. Det er du som forbruker som har makta.