Forsøket ble avbrutt..

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
Jeg er såå lei meg nå[:(]

Var på kontroll på fredag og hun så ca 12 eggposer på høyre side + noen på venstre..Blodprøven var perfekt. Justerte dosen på Gonal, og sprøytet to dager med halvert dose. Ingen sprøyte på søndag.

Så kom kontrollen i dag da.. Verdiene på blodprøven var altfor høy, og kunne tyde på skikkelig overstimulering[&o]
Og overstimulering var det!! Har produsert 40-50 eggposer..[:o][:(][:(] hun sluttet å telle, for det var så mange..
Jeg får dermed ikke lov til å sette EL-sprøyten.. 

Er kjempeskuffa og lei meg.. føler at det alltid er motgang på en eller annen måte for oss.. Vet at det ikke er over da, vi får jo flere sjanser.. men akkurat føles det møkkakjipt[&o]

Skal på kort regime neste gang pga jeg responderte så krafig på langt.
Skulle regne med å få mensen om ca 14 dager. Håper jeg gjør det, for da kunne jeg ringe inn mensen og håpe de hadde plass til å ta meg inn. Hvis ikke må jeg vente helt til august[:'(][:(]

Føler meg helt knust..

NEEEEEI[:(][:(][:(][:(]

NEI NEI...UFF...FÅR KJEMPE VONDT AV DEG NÅ [:(] Og du som har spraya sååå mange uker og alt......Forstår deg godt hvis du føler at de siste mnd har vært bortkasta....Hadde gledet meg såååå mye jeg nå.

Kjære søte deg....**sender over verdens største klem*

Dette var utrolig trist å høre, men det er ikke over....du får et nytt forsøk, og nå vet de hvordan kroppen din reagerer.
Håper du rekker nytt forsøk før august da i allefall...

*gråte sammen med deg*[:(]

Nei så leit. Skjønner at du er kjempeskuffa..[:(][:(] er ikkje slike ting man er forberedt på når man starter med medisinene.. Men det er jo for ditt eget beste! Sjølv om det ikkje er lett å tenke på no...

Håper tanta di dukker opp om 14 dagers tid, slik at du får deg et forsøk før august!!!

Sender over haugevis med klemmer!!!!

Takk, jenter..[:)] Godt å lufte litt her, med andre som er i samme situasjon og som kjenner alle følelsene i dette spillet..

Ånei [:(] Det var trist, men godt at du faktisk reagerer på medisinene da. Da vet de det til neste gang og da blir det perfekt da [;)] klem til deg

ååå [:(]
det var jo ikke sånn det skulle gå skattimagensnart!
krysser fingrene veldig hardt for deg og håper virkelig de rekker å få deg inn neste mnd [:D][:D]

kjempeklem [:)]

Å neeeeeiii!!! Jeg prøver å føle meg deg, selv om jeg ikke kan vite hvordan du har det. Må være tungt akkurat nå.
Syns synd på dere!!![:(][:(][:(]

ORIGINAL: Leyah

åneiiii [:(][:(][&o]

Så trist ! Sender deg en stor trøsteklem!

Å nei, så trist!
Sender mange varme klemmer din vei [:)]

Uff, nei! det var trist å høre!!
MEn da regulerer de medisinene dine neste gang![:)]
Men skjønner at du er veldig skuffa nå!!

Sender deg en god trøsteklem!!

Uff[:(][:(][:(]
har sendt deg PM vennen!

Takk, alle sammen[:)]

Har fått fordøyd det litt mer nå, og er vel blitt litt mer positiv igjen.. til at vi kommer bedre ut av det neste gang[:)] 
Er fortsatt skuffa og lei meg, men må bare prøve holde motet oppe..

Takk, Chuma, som klarer å holde motet oppe for både deg selv og oss andre etter alt du har gått gjennom selv.. Du er utrolig! [:)]

Stakkars deg- føler veldig med deg etter å selv ha hatt to avbrutte forsøk[:'(] Utrolig trasig beskjed å få.....
Gråt ut alt du kan nå- bare la det komme. Du finner tidsnok motet til neste forsøk. Jeg er helt fascinert over hvordan den aller dypeste skuffelsen faktisk går over etter en liten stund, og man igjen finner fram pågangsmotet og positiviteten. Lykke til videre- håper dere rekker et forsøk før sommeren!!!

ORIGINAL: Hurricania

Stakkars deg- føler veldig med deg etter å selv ha hatt to avbrutte forsøk[:'(] Utrolig trasig beskjed å få.....
Gråt ut alt du kan nå- bare la det komme. Du finner tidsnok motet til neste forsøk. Jeg er helt fascinert over hvordan den aller dypeste skuffelsen faktisk går over etter en liten stund, og man igjen finner fram pågangsmotet og positiviteten. Lykke til videre- håper dere rekker et forsøk før sommeren!!!

Så god du er[:)]

Ja, det er nesten litt uvirkelig hvor raskt man finner tilbake til positiviteten. I stad bestemte jeg meg for at jeg skulle være lei meg i dag, men i morra må livet bare gå videre som vanlig - håper jeg klarer det[:)]

Syns dere fortjener et vellykket forsøk snart - det SKAL gå til slutt[:)]

Har deres forsøk blitt avbrutt pga overstimulering begge gangene?

ORIGINAL: fano

Ånei [:(] Det var trist, men godt at du faktisk reagerer på medisinene da. Da vet de det til neste gang og da blir det perfekt da [;)] klem til deg

ORIGINAL: racesnuppsi

ååå [:(]
det var jo ikke sånn det skulle gå skattimagensnart!
krysser fingrene veldig hardt for deg og håper virkelig de rekker å få deg inn neste mnd [:D][:D]

kjempeklem [:)]

så mange egg bare på noen dager??å hjelpes [:o]

dette var skikkelig surt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stor klem til deg fra meg

Nei, uff.
Så utrolig trist. Har virkelig vondt av dere.
Stor trøste klem

ORIGINAL: VilSåGjerne

så mange egg bare på noen dager??å hjelpes [:o]

dette var skikkelig surt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stor klem til deg fra meg

Ja, det er helt utrolig.. kan nesten ikke skjønne det selv, men det var det hun sa, så.. Så selv at de var blitt mye større, men hadde aldri i mine villeste fantasier trodd det skulle bli SÅ mange[:o][&o]

Back
Topp