Forsøket ble avbrutt..

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

ORIGINAL: VilSåGjerne

så mange egg bare på noen dager??å hjelpes [:o]

dette var skikkelig surt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stor klem til deg fra meg

Ja, det er helt utrolig.. kan nesten ikke skjønne det selv, men det var det hun sa, så.. Så selv at de var blitt mye større, men hadde aldri i mine villeste fantasier trodd det skulle bli SÅ mange[:o][&o]

nei det skjønner eg godt,hadde heller ikke trodd noe sånt[8|]
men får inderlig håper at kort regime hjelper da....
får helt vondt i meg når slike ting skjer med andre....har nesten ikke ord eg.....

ORIGINAL: Chumalunga

Takk, Chuma, som klarer å holde motet oppe for både deg selv og oss andre etter alt du har gått gjennom selv.. Du er utrolig! [:)]

Ja, vennen, SNART skal du kunne fjerne SNART fra nicket ditt! [:)][:)][:)]

Søta[:D]
Kanskje vi får gå i samme terminforum etterhvert, vi - det hadde vært koselig[:)]

ORIGINAL: Hurricania

Stakkars deg- føler veldig med deg etter å selv ha hatt to avbrutte forsøk[:'(] Utrolig trasig beskjed å få.....
Gråt ut alt du kan nå- bare la det komme. Du finner tidsnok motet til neste forsøk. Jeg er helt fascinert over hvordan den aller dypeste skuffelsen faktisk går over etter en liten stund, og man igjen finner fram pågangsmotet og positiviteten. Lykke til videre- håper dere rekker et forsøk før sommeren!!!

Så god du er[:)]

Ja, det er nesten litt uvirkelig hvor raskt man finner tilbake til positiviteten. I stad bestemte jeg meg for at jeg skulle være lei meg i dag, men i morra må livet bare gå videre som vanlig - håper jeg klarer det[:)]

Syns dere fortjener et vellykket forsøk snart - det SKAL gå til slutt[:)]

Har deres forsøk blitt avbrutt pga overstimulering begge gangene?

Selvfølgelig klarer du å la livet gå videre og stå på[;)]
Jeg håper veldig det lykkes for oss alle etter hvert ja! Vi har fått avbrutt forsøkene etter uttak pga at ingen egg har blitt befruktet. Så litt annen situasjon enn deg, men følelsen av å ikke få fullføre det man har begynt på og ikke få en sjanse en gang kjenner jeg veldig godt igjen... Men neste gang _skal_ det gå og det skal ruges fram flotte babyer- basta!

Uff, skikkelig kjipt! Skjønner godt frustrasjonen din no! [&o] Måtte alt gå så mykje bedre neste gong!!!

ORIGINAL: ace82

NEI NEI NEI [:(] [:(] [:(] [:(] [:(]

Så trist og lese [:(]

sign

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Uff, skikkelig kjipt! Skjønner godt frustrasjonen din no! [&o] Måtte alt gå så mykje bedre neste gong!!!

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Back
Topp