Forovervendt eller bakovervendt bilstol?

Vi snudde til forovervendt da eldste var nesten 4,5 år. Da hadde hun slitt endel med bilsyke (inkludert oppkast) de siste månedene, så selv om setet hennes hadde holdt noen cm til, syntes vi det var på tide at hun fikk snu seg.

Regner med at neste blir sittende bakovervendt omtrent like lenge.

Så bra :) hva slags stol hadde dere når hun satt bakovervendt? Vil at min skal sitte bakovervendt like lenge:hilarious:

Toåringen sitter bakovervendt og seksåringen forovervendt. Snudde henne endel før jeg egentlig ville.

Litt over 1 år og sitter bakovervendt. Har Axkid Minikid og planer om at hun skal sitte bakovervendt MINST til hun er 4 år :)

Han på 9 og hun på 7 sitter fremover i beltestol.
Hun på 2,5 sitter bakover og skal gjøre det noen år til de andre fikk beltestol den sommeren det året de ble seks

Bakovervendt! Er bare 5 mnd ;) Skal ha bakovervendt så lenge som mulig, og håper hun har mine gener og aldri blir bilsyk. Samboeren ble bilsyk hele tiden når han var liten.

Eldste er 6, hun satt bakovervendt til hun var godt over 4 år gammel. Nå sitter hun i beltestol.
Minstemann på 2 år sitter selvfølgelig bakovervendt.

Han er 3, og sitter bakovervendt. Har isofix-sete, men har et ekstrasete som kan brukes til 25 kg, så bytter til det når han blir for tung for isofix.

Back
Topp