Formen?

Celine1993

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hvordan er formen deres? Har dere blitt kvitt kvalmen og energien tilbake?:) Her går formen sakte men sikkert riktig vei..
 
Er mye bedre enn før ja :) fortsatt litt trøtt, men er jo småbarnsmor med jernmangel, så kanskje ikke så rart :hilarious:
 
Den har stort sett vært fin hele veien, litt så jeg lurer på om jeg innbiller meg det hele.

Merker at jeg må spise oftere fordi jeg er sulten og blir fortere anpusten. Eller går det stort sett fint. :)
 
Veldig varierende dager, men kvalmen er nesten borte, men trøtthet og følelse av utslitthet er veldig tilstedeværende! Går også like ofte på do, kanskje til og med litt oftere igjen? Oppe 2-4 ganger på natta, så lite sammenhengende søvn. I tillegg til at ryggen blir fortere sliten nå og luftsmerter fra helvete innimellom:hilarious:
Så kun uvel/kvalme som er blitt bedre her:wacky:
 
Varierende, i dag er formen elendig, kastet opp all den gode maten, magen vil kun beholde potetgull.. :shifty:
har flere gode dager enn dårlige nå, men de dårlige dagene er ikke borte enda:hungover:
 
Her er det også stort sett bare kvalmen som har gitt seg. Veldig glad for det, men det er mye som gjenstår før jeg kan si at jeg er i god form igjen:bag: Her har bekkenet begynt å krangle og jeg er mye trøtt og har hodepine. Lite sammenhengende søvn med dette bekkenet, pluss at jeg må minimum på do to ganger i løpet av natten:hilarious:
 
;)Mye bedre enn jeg var tidligere. Men sliter fortsatt med at jeg blir akutt uvel med en gang jeg blir sulten. Og sulten blir jeg jo hele tiden. Så det er litt slitsomt merker jeg. Men bortsett fra det skal jeg ikke klage :)
 
Den er helt ok. Er trøtt hele tiden, går på do hele tiden, er oppe ca 2 ganger hver natt. Sulten 24/7. Så skal ikke klage når eg leser om alle de som er kvalm og kaster opp
 
Synes formen er bedre med mindre kvalme og trøtthet. Sliter derimot med at magen blåser seg opp som en ballong, spesielt på kvelden. Målte vel 3-4 cm forskjell fra kveld til neste morgen Magen fungerer fø fint uten noe forstoppelse el.l. Noen som erfarer det samme? Noen gode råd? Er ikke spesielt smertefullt men ganske slitsomt å føle seg så stinn..
 
Er 13+4 i dag, og en gang i uke 11 våknet jeg og kvalmen hadde bare forsvunnet. Tok noen dager til så fikk jeg plutselig energiboost! Føler meg ikke gravid, men VET jeg er det:D
 
Kvalmen er heldigvis borte. Men kaster fortsatt opp, sånn uten advarsel fra «kvalmesenteret» :wacky:
Energien er tilbake, men merker jeg kan få akutt narkolepsi etter litt hektiske perioder i hverdagen. «Mamma skal bare hvile øyet sitt litt hun»-gone!:sleep011
 
14+6 og er litt bedre og mer energi.
Er fortsatt kvalm morgen og kveld.. håper det blir bedre snart
 
Back
Topp