Formen.

Kvalm her og. Kjente en bølge av kvalme da jeg gikk gjennom sikkerhetssjekken på flyplassen i går, og var sikker på at jeg kom til å kaste opp i en sånn plastbakke!! Veldig øm i puppene (de har vokst 4cupper!!!!!!!) og trøtt.
Håper jeg slipper det. De er store nok fra før...

Jeg har absolutt ingen symptomer, noe jeg begynner å kjenne er ubehagelig. .:(

Håper at spiren klamrer seg fast ♡♡

Lite symptomer, litt sliten, hodepine og tett i nesa :o har kronisk hodepine, men den har jeg ikke merket noe til før i det siste, så er nok på grunn av hormoner :/

Allerede trøtt og sliten og en sinnsyk hodepine.. hadde ingen symptomer så tidlig med de andre to.. Denne hodepinen håper jeg slipper taket fortfort!

Formen er ikke så aller verst enda. Litt små uggen i blandt, en del murringer og stivhet i magen og føler meg litt små syk. Har mye vondt i hodet da, men satser på å ikke bli verre på en stund.
Jeg er bare ringevikar, og trenger å tjene meg opp rett til foreldrepenger.

Er 6+6 i dag, og i går slo kvalmen inn. I tillegg har jeg noen stikk i magen innimellom, oppblåst og grenser til forstoppet til tider. Så er jeg en del svimmel, pluss ømme pupper ut av en annen verden. Veldig trøtt og slapp om dagen.

Jeg er kvalm hele dagene Sliter med å sove på natta så er alltid sliten og trøtt. Håper dette snart går over.

Kvalm her og. Kjente en bølge av kvalme da jeg gikk gjennom sikkerhetssjekken på flyplassen i går, og var sikker på at jeg kom til å kaste opp i en sånn plastbakke!! Veldig øm i puppene (de har vokst 4cupper!!!!!!!) og trøtt.
Wow det var mye så tidlig :eek:

Frisk og rask, kjenner veldig lite. Litt murring av og til, og kanskje en smule mer kveldstrøtt en vanlig :)

DER kom treg mage :O Laktulosen stod i skapet fra forrige gang :)

5+1 i dag, jeg er ikke kvalm enda, men har ømme bryster og stikking nederst i magen. Jeg har jo litt angst for at jeg ikke skal kjenne mer etterhvert, men tror det kommer til å gå seg til. Gleder meg til det skjer ting jeg, uansett om det er kvalme eller annet tegn på "mer" graviditet :p Dette er min første graviditet, og alt gleder hjertet uansett!

Foreløpig kun mensmurringer og større+ømme pupper. Sist kom kvalmen i uke 6, nå er jeg 4+6. Så er vel ikke lenge før den kommer.. Er jo lov å krysse fingrene for at det kanskje uteblir.....? :D

Er i god form egentlig, så skal ikke klage. :) Veldig trøtt, får liksom aldri sovet nok. Konstant sulten, men får ikke i meg fryktelig mye mat fordi jeg synes alt er ekkelt. Ikke kvalm dog, og er glad for det. :) Ellers har jeg litt ømme brystvorter på kvelden og begynner å bli småhormonell, gråter for ingenting. :P Svangerskapet er så langt veldig likt det forrige, så håper jeg slipper like billig unna denne gangen.

Formen er dritt. Er kvalm hele tiden og har også en del vondt i magen. Har hatt flere netter hvor jeg nesten ikke får sove på grunn av smerter.

Er kvalm omtrent hele døgnet. Går og brekker meg flere ganger daglig og har begynt å kaste opp også. Har ømme pupper, er konstant trøtt og sliten og har murringer i magen. Er 7+1 i dag.

Fin form foreløpig. Fryser lett og har funnet frem vinterdyna, og puppene har vokst en del og er ømme. Venter på at kvalmen skal komme, 5+5 i dag.

Back
Topp