Formen.

JuneMama

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Hvordan går det med formen til damene her inne? :-)

Her er jeg nå 7+4 (ble satt to dager tilbake på tidlig ul)og er ytterst sliten hele tiden. Stive muskler, hodepine og ømme muskler.
Puppene er sånn og av og på ømme, men kroppen kjennes gravid ut :-P

Er såpass heldig at kvalmen ikke har meldt sin ankomst og jeg håper den holder seg unna.

Har dere andre det bra? ❤️

Hvordan går det med formen til damene her inne? :-)

Her er jeg nå 7+4 (ble satt to dager tilbake på tidlig ul)og er ytterst sliten hele tiden. Stive muskler, hodepine og ømme muskler.
Puppene er sånn og av og på ømme, men kroppen kjennes gravid ut :-P

Er såpass heldig at kvalmen ikke har meldt sin ankomst og jeg håper den holder seg unna.

Har dere andre det bra? ❤️

Jeg har en slik "hate" holdning til ting for tiden. Er så sykt kvalm å spyr hver eneste dag :( må inn 2 ganger i uken for å få væske intravenøst på sykehuset. Prøver ikke å tenke på hvor langt jeg er i sv.skapet å heller bare på å komme meg gjennom dagene. Håper det avtar om ikke så mange ukene. 8+1 idag❤️

Formen er helt topp foreløpig :) såre nippler, og kvalm hvis jeg blir skrubbsulten, ellers fint lite :) 5+5 idag ❤️

Kvalm her og. Kjente en bølge av kvalme da jeg gikk gjennom sikkerhetssjekken på flyplassen i går, og var sikker på at jeg kom til å kaste opp i en sånn plastbakke!! Veldig øm i puppene (de har vokst 4cupper!!!!!!!) og trøtt.

Formen er helt grei :) Har litt såre nipler, litt "stikking" i puppene innimellom, og kan bli litt kvalm om jeg er veldig sulten. Takknemlig for at jeg ikke har begynt å kaste opp, og håper det holder seg sånn! 5+3 i dag :love7

Vært kvalm, men sluttet med vanlig trakter kaffe og da er den nesten borte.
Trøtt og sliten.
Mens murringer innimellom
Puppene vet jeg ikke for ammer fortsatt så de er nok litt herdet av det :p

Trøtt, men har ikke nådd toppen ennå kjenner jeg.. Så jeg vil si den fortsatt er god.

Formen har vært veldig bra frem til i går. Hodepine store deler av dagen, hadde det slik sist også. Gav seg ikke før uke 20, så kan bli spennende uker med full jobb og en liten unge å ta seg av etter jobb :p

Formen er vanligvis bra :D, men har følt meg så tung og slapp i dag. Og svetter som bare det, sambo fryser og vill ikke lufte ut.....

Jeg holder på å fryse ihjel :o får ikke kledd med nok... :p

Kvalmen kicket inn for 1 uke siden, pga en slankeoperasjon, så klarer jeg ikke å kaste opp, så jeg bryter meg i stedet :sorry:
Utrolig sliten og trøtt hele tiden :sorry:
Dagens syt fra denne jenta :shy:

Trøtt hele tiden og ømme pupper

Jeg har en slik "hate" holdning til ting for tiden. Er så sykt kvalm å spyr hver eneste dag :( må inn 2 ganger i uken for å få væske intravenøst på sykehuset. Prøver ikke å tenke på hvor langt jeg er i sv.skapet å heller bare på å komme meg gjennom dagene. Håper det avtar om ikke så mange ukene. 8+1 idag❤️

Uff stakkars deg ❤️
Det skal ikke bare være lett å få et nytt liv inn i verden.
Jeg håper det blir raskt bedre for deg og at ikke hele svangerskapet fortsetter slik.
Lykke til ❤️

Er 5+2 idag. Formen min er grei. Bare dødstrøtt og ømme pupper. Kvalmen har ikke meldt ankomst ennå, og håper at den holder seg vekk en stund til. Merker at jeg blir dårlig hvis jeg ikke spiser noe. Er sulten hele tiden, så jeg spiser masse frukt som mellommåltid for å holde meg bra i formen.

Kvalm her og. Kjente en bølge av kvalme da jeg gikk gjennom sikkerhetssjekken på flyplassen i går, og var sikker på at jeg kom til å kaste opp i en sånn plastbakke!! Veldig øm i puppene (de har vokst 4cupper!!!!!!!) og trøtt.

Har begynt å få skikkelig hootatas du da :-P 4 cupper er jo en "liten" forandring Hehe
Men godt du slapp å spy i en plastbakke, kunne jo blitt noe pinlig ❤️

Har begynt å få skikkelig hootatas du da :p 4 cupper er jo en "liten" forandring Hehe
Men godt du slapp å spy i en plastbakke, kunne jo blitt noe pinlig ❤️
Jeg fikk hakeslepp når jeg var på Change... Jeg har jo "vokst" ut av alle mine BH, men ikke såååå mye.

Back
Topp