Formen deres?



Liray skrev:
Uff, STAKKARS deg Lodviss....!
Er heldigvis ikke dårlig, så krysser det som krysses kan for at det forblir sånn! Kan bli litt små- uggen etter jeg har spist, men ikke noe værre enn at det går over etter en stund da...

Go bedring Lodviss, håper du slipper å ha det slik hele svangerskapet..... :)


Uff, nå klaga jeg fælt ser jeg. Men er så lei - allerede!! ;)
Med førstemann varte det i 5 mnd, og det er mer enn nok! Håper virkelig ikke det blir slik hele svangerskapet, nei! Men takk :)
 
Null energi.. og trøtt hele tiden...

Har min siste sykehus praksis nå, på kirurgen, og det tar på.. Bare håper jeg klarer å gjennomføre det! :/
 
Jeg har litt hodepine, er trøtt og sover veldig dårlig om natten, men jeg føler jeg ikke kan klage for formen min ellers er helt fin :) så jeg synes jeg er heldig.
Man blir jo nesten bekymret om man er for bra også :)


Masse god bedring Lodviss

 


Lodviss skrev:
Jeg er skikkelig kvalm og dårlig... Spyr i ett sett, over alt. Spypose med meg rundt, akkurat som jeg hadde med førstemann...
Klarte ikke gå på jobb i dag, men ser frem til hardkjør på jobb i helga, i utgangspunktet skal jeg jobbe hver dag frem til og med neste torsdag. Med det er det doblevakter på lørdag og søndag. Håper jeg overlever!

Vanskelig å si om jeg er blitt trettere. Er jo det, men jeg sover jo ikke på nettene for jeg ligger også da og er superkvalmen. Med bøtta ved siden av meg. Sover ca 4 timer tilsammen med nettene tilsammen. Har også en 2,5åring som krever sitt, og en samboer som for tiden ikke er hjemme... (har henne i barnehagen 3 dager i uken når jeg er på jobb).


Du burde fått deg en sykemelding nå i starten te du kom deg litt ovenpå. Denne gang har du en liten fra før og det er tøffere da en når det kun var deg ;-) Må ta vare på helså di :-)
 


Linni skrev:


Lodviss skrev:
Jeg er skikkelig kvalm og dårlig... Spyr i ett sett, over alt. Spypose med meg rundt, akkurat som jeg hadde med førstemann...
Klarte ikke gå på jobb i dag, men ser frem til hardkjør på jobb i helga, i utgangspunktet skal jeg jobbe hver dag frem til og med neste torsdag. Med det er det doblevakter på lørdag og søndag. Håper jeg overlever!

Vanskelig å si om jeg er blitt trettere. Er jo det, men jeg sover jo ikke på nettene for jeg ligger også da og er superkvalmen. Med bøtta ved siden av meg. Sover ca 4 timer tilsammen med nettene tilsammen. Har også en 2,5åring som krever sitt, og en samboer som for tiden ikke er hjemme... (har henne i barnehagen 3 dager i uken når jeg er på jobb).


Du burde fått deg en sykemelding nå i starten te du kom deg litt ovenpå. Denne gang har du en liten fra før og det er tøffere da en når det kun var deg ;-) Må ta vare på helså di :-)


Ja, burde nok det. Men jeg syns det er veldig vanskelig når jeg "bare" er gravid, er jo liksom ikke syk. Men snakka med sjefen idag og sa det til henne. Hun sa at jeg skulle bare jobbe når jeg følte for, bare jeg arbeida mine timer (har stort sett administrativ jobb - utenom helgejobbingen)... Så jeg kan ta noen timer hit og dit, så får jeg se hvordan det fungerer. Om det ikke blir bedre, så får jeg sykemelde meg. For det er jo en del timer jeg skal klare å ta i ukene, så kan bli vanskelig.

Prøver å se på den lyse siden, men er i perioder svært vanskelig! ;)

Tusen takk for omtanken, kjære dere! emoticon

 
jeg er litt kvalmere enn da jeg skrev her sist men kaster ikke opp enda, selv om det er nesten mange ganger...blæh, værste som er!
 
Huff stakkars dere som har blitt dårlige tidlig! Det er så fælt! *grøss* Var en del dårlig sist svangerskap, men denne gangen har det ikke blitt så ille enda. Er litt mildt kvalm innimellom. Sover dårlig om nettene.
Ellers har jeg ikke ømme pupper, men tipper det er fordi jeg ammer sønnen min enda.
 
Jeger skikkelig tett i nesa og halsen, dunkende hodepine og trøtt. Ligger rett ut på sofaen og orker ingenting. Småkvalm, men ikke så ille at jeg ikke får stoppa det med ingefær :)
 
Formen er veldig opp og ned...
Har kastet opp noen ganger, er til tider kvalm og uggen.. tett i nesen, holder på å klikke på det!
Ikke vondt i puppene, men i dag er brystvortene ufattelig såre...
Er trøtt hele tiden, og det passer ikke så godt med tanke på eksamenslesing og skriving av bacheloroppgave og planlegging av avslutningsfest for klassen +++
Sover dårlig på natten for tisser hele tiden...

Men generelt er jeg mye bedre enn første graviditeten da vi fikk snuppa, da var jeg senegliggende de 12 første ukene og spydde egentlig i 8 mnd...grusomt!!!
 
Kom akkurat hjem fra jobb og spøy:( lurer på hvordan det skal gå med kveldsjobbing når jeg er så dårlig på kveldene.. Sukk...
 
Usj......føler med dere som er dårlige. Kvalme er skikkelig ubehagelig altså!!! Blæ emoticon

Her går det foreløpig greit ennå..... *bank i bordet*, men spiser jevnlig, ellers blir jeg uvel. Er langt mer sliten og trøtt og kraftløs enn ellers, og tidvis uvel/uggen.

Men det er så tidlig ennå, og forrige gang startet den dårlige formen rundt uke 7 tror jeg......håååååper i det lengste at jeg slipper unna, men det er foreløpig ganske likt forløp som forrige svangerskap, så vi kan jo snakkes om halvannen uke og se hva jeg skriver da emoticon
 
Back
Topp