Formen deres?

Linni

Forumet er livet
VIP
Hvordan er formen deres???
Min er totalt elendig, ligger rett ut har ikke energi te noe.
 
overrasskende bra så langt faktisk... altså, kvalm er jeg blitt, men heldigvis ikke så mye enda at jeg ligger rett ut..får håpe det holder seg sånn! skal snart 3 uker ut i praksis også,kan ikke si jeg gleder meg
 
Trøtt og sliten her... Merker det er slitsomt å være mange timer på jobb.. Men det blir vel bedre..:)
 
formen er helt grei :) Konstant kvalm denne gangen da, men sover hvertfall ikke 18-19 timer i døgnet som jeg gjorde med førstemann. Ikke kaster jeg opp heller (enda)
 
Kvalm, slapp og i dårlig form...
 
Kvalm og trøtt. Var på jobb i går og da var det heldigvis stille så det gikk greit men i dag måtte jeg kaste inn håndkle og bli hjemme... Blir dø-kvalm hvis jeg er i aktivitet/beveger meg i mer en sneglefart.
 
I uke 4 var jeg suuupertrøtt, men det har nå avtatt litt. Nå går det bra på jobb en hel dag, men kjenner jeg er sliten når jeg kommer hjem. Ellers er det ingen kvalme enda, kan godt være det kommer nå i uke 7 eller 8... 
 
Formen er helt grei.
Får sånne kvalme perioder i løpet av dagen, der jeg blir kjempe kvalm.
Utenom det er jeg forferdelig trøtt, det var jeg sist svangerskap også, men er litt mer slitsomt denne gangen siden vi har en ganske aktiv 2-åring.
Ellers gleder jeg meg veldig og kan nesten ikke vente til det har gått 12 uker :)
 
Kryssa fingrene for at dere som er fine i form forsetter me det og at dere andre blir snart bedre. Jeg har klart å rydda kjøkken og laga te medisin dosettene te sønnen min nå og det var deilig å komme seg opp litt :-) Me tøtta spydde jeg fra før jeg tok test te den dagen jeg fikk na og vil heller ha det en sånn som detta :p Men er mye vi ikke kan styrer over he he he
 
Formen er fin. Bare veldig trøtt
 
Formen er ganske så grei :)
Er ganske så kvalm om morgenen og kvelden. Men går ganske greit på dagen foreløpig :)
Er ikke så trøtt som jeg var forje uke heldigvis.
MEN je har fått 100000000000000 kviser!! Det er nesten det verste! Ser jo ikke ut :´(
 
Jeg blir fort sliten, kvalm og mye vondt i hodet. Kan ikke si jeg merket noe sist svangerskap. Er heldigvis for en liten periode
 
Er i uke 6 nå, er ikke trøtt i d heletatt jeg, blir nesten litt nervøs :P det eneste jeg faktisk kan merke at jeg er gravid på er at puppene har vokst og de er veldig vonde. Også litt stikkinger nederst i magen! Flere som ikke er trøtt? Når er det vanlig at kvalmen kommer?:-)
 
Har egentlig ikke noe å klage på. Sover to ganger for dagen, men that's it.
 
jeg er kvaaaalm ..ugg ugg..emoticon  Go Bedring


 


Belive89 skrev:
Er i uke 6 nå, er ikke trøtt i d heletatt jeg, blir nesten litt nervøs :P det eneste jeg faktisk kan merke at jeg er gravid på er at puppene har vokst og de er veldig vonde. Også litt stikkinger nederst i magen! Flere som ikke er trøtt? Når er det vanlig at kvalmen kommer?:-)

Hos meg kom den da jeg var 6+1
 
Jeg er veldig trøtt, litt kvalm innimellom og vondt/murringer i korsryggen :-/ har vond rygg fra før.. Murrende hele tiden og plutselig blir det vondt. Håper bare den ekstreme kvalmen holder seg unna :p
 
Jeg er skikkelig kvalm og dårlig... Spyr i ett sett, over alt. Spypose med meg rundt, akkurat som jeg hadde med førstemann...
Klarte ikke gå på jobb i dag, men ser frem til hardkjør på jobb i helga, i utgangspunktet skal jeg jobbe hver dag frem til og med neste torsdag. Med det er det doblevakter på lørdag og søndag. Håper jeg overlever!

Vanskelig å si om jeg er blitt trettere. Er jo det, men jeg sover jo ikke på nettene for jeg ligger også da og er superkvalmen. Med bøtta ved siden av meg. Sover ca 4 timer tilsammen med nettene tilsammen. Har også en 2,5åring som krever sitt, og en samboer som for tiden ikke er hjemme... (har henne i barnehagen 3 dager i uken når jeg er på jobb).
 
Uff, STAKKARS deg Lodviss....!
Er heldigvis ikke dårlig, så krysser det som krysses kan for at det forblir sånn! Kan bli litt små- uggen etter jeg har spist, men ikke noe værre enn at det går over etter en stund da...

Go bedring Lodviss, håper du slipper å ha det slik hele svangerskapet..... :)
 
Back
Topp