Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så trist. Håper på at alt går som det skal neste gang. Stor klemDet ble en kort visitt på meg her denne gang. 3 års prøving og to av to graviditeter ender i sa. Utrolig leit. Meeeen ønsker dere alle lykke til videre, håper spiren deres klorer seg fast![]()

Livet er jaggu meg urettferdig til tider
ønsker deg masse lykke til videre
måtte den neste spiren sitte hele veien til mål
Store bamseklemmer sendes din vei
Uff så leit <3! Masse lykke til videreDet ble en kort visitt på meg her denne gang. 3 års prøving og to av to graviditeter ender i sa. Utrolig leit. Meeeen ønsker dere alle lykke til videre, håper spiren deres klorer seg fast![]()

Det var veldig trist å høre. Ønsker deg masse lykke til videreDet ble en kort visitt på meg her denne gang. 3 års prøving og to av to graviditeter ender i sa. Utrolig leit. Meeeen ønsker dere alle lykke til videre, håper spiren deres klorer seg fast![]()

Det ble en kort visitt på meg her denne gang. 3 års prøving og to av to graviditeter ender i sa. Utrolig leit. Meeeen ønsker dere alle lykke til videre, håper spiren deres klorer seg fast![]()