Forlater dere

Heffa89

Betatt av forumet
Det ble en kort visitt på meg her denne gang. 3 års prøving og to av to graviditeter ender i sa. Utrolig leit. Meeeen ønsker dere alle lykke til videre, håper spiren deres klorer seg fast :Heartbigred

Det ble en kort visitt på meg her denne gang. 3 års prøving og to av to graviditeter ender i sa. Utrolig leit. Meeeen ønsker dere alle lykke til videre, håper spiren deres klorer seg fast :Heartbigred
Så trist. Håper på at alt går som det skal neste gang. Stor klem ❤️

Åh, herregud:( Nå fikk jeg veldig vondt av deg:sad010 Livet er jaggu meg urettferdig til tider:sad002 ønsker deg masse lykke til videre:Heartred måtte den neste spiren sitte hele veien til mål:Heartbigred Store bamseklemmer sendes din vei:Heartred

Det var trist å høre :sorry:- sender deg varme tanker og klemmer, og ønsker deg lykke til videre :love2

Utruli trist:-( lykke til vidre i prøvinga.
Håpe virkeli det klaffe før dæ snart <3

Nei, så trist :( ♥️ Sender en klem.

Uff så leit <3! Masse lykke til videre :smiley-angelic003

Så trist :( Håper spiren sitter neste gang, sender deg en god klem :Heartred

Å nei. :( masse lykke til videre! Håper spiren sitter for deg også snart.

Det var veldig trist å høre. Ønsker deg masse lykke til videre:Heartred

Åå så leit å høre! Håper virkelig det blir deres tur neste gang!! Ta vare på dere selv nå, og gjerne si ifra hvis du trenger å snakke med noen :Heartred

Back
Topp