Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ellie86
nei nå synes jeg det begynner å bli mange av dere!! krysser fingrene for at det ikke stemmer jeg!!!
ORIGINAL: Tove81
Å nei så trist!Håper som de andre at den testen viste feil og at du får fine verdier på hcg alikevel. skjønner at du må være knust nå men vent til du får resultatet på hcg prøvene og så får vi hær krysse fingrene for deg at det var testen som viste feil. Skulle du i så fall være langt på vei? For en graviditets test viser hcg måling på 25-50 som er veldig lite.. hvis dette netopp har skjedd med blødning og du er en 6-8 uker på vei så har uansett ikke hcg nivået rukket å synke så mye enda hvis dette har skjedd nylig. hcg nivået er veldig individuelt fra person til person men det tar en stund før hcg er ute av blodet om det har skjedd noe galt. Det er selvsagt ikke sikekrt at jeg har rett i dette men det er nu i alle fall sånn jeg har forstått hvordan det er med hcg måling. Lykke til og håper at dette ordner seg. Sender en varm klem til deg.