Forlater dere nå jeg

toffen

Forumet er livet
Har nå tatt 2 hcg prøver som jeg ikke har fått svar på enda, men isted tok jeg en sånn strimmel test som ble negativ.....
Så da var nok blødningen min en spontanabort[:(] Håper bare jeg slipper utskrapning.

Lykke til alle sammen, håper dere får ett fint svangerskap!!

[:(]

ORIGINAL: babyz

[:(]
så utrolig trist å høre.
krysser fingrene for at den testen var feil!!

sign

uff så trist. håper virkelig det var noe feil med den testen!!

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei [:(][:(][:(]
Det var jo ikke slik det skulle gå... [&o]

Uff så trist[:(]
Får virkelig håpe det var noe feil med testen, som de andre sier

nei nå synes jeg det begynner å bli mange av dere!! krysser fingrene for at det ikke stemmer jeg!!!

ORIGINAL: Ellie86

nei nå synes jeg det begynner å bli mange av dere!! krysser fingrene for at det ikke stemmer jeg!!!

Å nei så trist! Håper  som de andre at den testen viste feil og at du får fine verdier på hcg alikevel. skjønner at du må være knust nå men vent til du får resultatet på hcg prøvene og så får vi hær krysse fingrene for deg at det var testen som viste feil. Skulle du i så fall være langt på vei? For en graviditets test viser hcg måling på 25-50 som er veldig lite.. hvis dette netopp har skjedd med blødning og du er en 6-8 uker på vei så har uansett ikke hcg nivået rukket å synke så mye enda hvis dette har skjedd nylig. hcg nivået er veldig individuelt fra person til person men det tar en stund før hcg er ute av blodet om det har skjedd noe galt. Det er selvsagt ikke sikekrt at jeg har rett i dette men det er nu i alle fall sånn jeg har forstått hvordan det er med hcg måling. Lykke til og håper at dette ordner seg. Sender en varm klem til deg.

Håper testen viste feil!! Sender deg masse lykkeønskninger!

ORIGINAL: Tove81

Å nei så trist! Håper  som de andre at den testen viste feil og at du får fine verdier på hcg alikevel. skjønner at du må være knust nå men vent til du får resultatet på hcg prøvene og så får vi hær krysse fingrene for deg at det var testen som viste feil. Skulle du i så fall være langt på vei? For en graviditets test viser hcg måling på 25-50 som er veldig lite.. hvis dette netopp har skjedd med blødning og du er en 6-8 uker på vei så har uansett ikke hcg nivået rukket å synke så mye enda hvis dette har skjedd nylig. hcg nivået er veldig individuelt fra person til person men det tar en stund før hcg er ute av blodet om det har skjedd noe galt. Det er selvsagt ikke sikekrt at jeg har rett i dette men det er nu i alle fall sånn jeg har forstått hvordan det er med hcg måling. Lykke til og håper at dette ordner seg. Sender en varm klem til deg.

Var 5+4 når jeg begynte å blø. Skulle vært 6+5 i dag.

ok jeg skjønner, ja da kan vel teknisk sett nivået ha rukket å synke så mye, men jeg syns det hørtes rart ut at det har sunket så mye slik at testen ble negativ, men det kommer helt ann hvor høyt hcg nivået lå i utgangspungtet.. men du får prøve å holde motet oppe, skjønner at dette ikke ser bra ut nå men vent til du får resultatet. til da lykke til og krysser fingrene for at det fortsatt er noe liv der..

Så utrolig trist! Men håper blodprøvene gir deg positivt svar. krysser fingrene!!!!!!

Huff så trist :'(
Masse Lykke til i fremtiden.

Back
Topp