Forkjølt gutt

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Mistenker at gutten min på 9 uker begynner å bli forkjølt (er litt tett i nesen). Han styrer derfor noe veldig i forbindelse med mating (jeg delammer). Tar til nøds litt fra bryst men styrer mer på ettermiddag/kveld. Vil ikke ta flaske. Får gitt an mat på morgen/formiddag. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få i han nok mat. Har lite melk selv så han får ikke tilstrekkelig fra meg.

Mini her va litt tett i naso si rett itte fødsel, då dryppa me saltvannsløysing i naso. Funka me morsmelk og! Da gjor eg her ein dag,og ho fekk pusta lettare me ein gong nesten:)

Ville tatt litt mm i en sprøyte og skylt i hvert nesebor, og hvis behov også sugd ut med otribaby :) funker supert her, og lille har vært av og på forkjøla siden vi kom hjem fra sykehuset...

Vi bruker en sånn nesesuger, den er uerstattelig!! Blir bra igjen med en gang, og man slipper å putte i de noe :)

Drypp med saltvann og la virke ett par minutter før du bruker nesesuger. Avslutt med ett par dråper saltvann for å løse opp eventuelle rester av snørr.
Vær forberedt på hylende baby mens du holder på, men superhappy baby etterpå ;)
Vi har vært plaget med tett nese i to uker nå og vært prisgitt nesesugeren. Funker som bare det!!!

Må kanskje ut å skaffe nesesuger:-) Da har jeg noe å gjøre i morgen etter jeg har kjørt mannen til flyplassen :-)

Back
Topp