Har blitt så sykt forkjøla med feber, tett hode og nese. Har måtte ta Paracet ett par ganger men er så skeptisk til nesespray. Står at det ikke skal taes hvis ikke høyst nødvendig. Noen med erfaring? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har tatt nesespray men kun basert på info jeg har lest på nettetHar blitt så sykt forkjøla med feber, tett hode og nese. Har måtte ta Paracet ett par ganger men er så skeptisk til nesespray. Står at det ikke skal taes hvis ikke høyst nødvendig. Noen med erfaring?![]()
Får man det på apoteket?Saltvannsnesespray med menthol er gull her! Trenger ikke være bekymret for om det er skadelig, og mentholen hjelper til å åpne opp.![]()
Ja potte tettJeg bruker saltvannspray nå. Er forkjølet jeg også. Tror en blir ekstra tett når en er gravid altså... føles i alle fall sånn.![]()
Ok. Ja prøver å unngå Paracet men tenker det er bedre å ta en enn å ha feber. På felleskatalogen står det at det er ok.Nesespray er trygt for gravide. Det er farlig om virkestoffene fra mesespray hadde gått over i blodet, men siden det ikke skjer med nesespray så er nesespray trygt.
Jeg er faktisk mer restrektiv med Paracet enn nesespray![]()

Ok. Ja prøver å unngå Paracet men tenker det er bedre å ta en enn å ha feber. På felleskatalogen står det at det er ok.![]()
Takk for det, snyter meg ihjel herMan kan trygt ta inntil 3g Paracet i døgnet som gravid i en periode.
Ang. Nesespray anbefalte fastlegen min, da jeg var veldig forkjøla, at jeg kunne bruke Otrivin, men da kun en gang per dag, og at det kunne da være lurt å bruke på kvelden når jeg skulle sove for å få en best mulig natt.
Ønsker deg riktig god bedring![]()
På apotek, og kaaaaanskje i noen dagligvarer. Jeg bruker den som heter Miwana, men det fins nok flere sorter.Får man det på apoteket?
Paracet er bedre enn feber jaOk. Ja prøver å unngå Paracet men tenker det er bedre å ta en enn å ha feber. På felleskatalogen står det at det er ok.![]()