Forkjøla!

Bkno0984772

Prinsesse Mamma'n
Har ikke vært syk i det hele tatt i dette svangerskapet, men selvfølgelig i uke 39+6 måtte jeg få en forbasket forkjølelse. Ser for meg fødsel med rivjern i brystet,tett i tryne og influensa smerter :depressed: Går rundt å er spent og irritert på en gang, hehe :nailbiting: :)

huff den er kjip. satser på at kroppen er frisk til fødsel. Husker jeg ble syk rett før storebror ble født, men jeg ble stortsett frisk til fødsel. God bedring :)

huff den er kjip. satser på at kroppen er frisk til fødsel. Husker jeg ble syk rett før storebror ble født, men jeg ble stortsett frisk til fødsel. God bedring :)
Tusen takk :-) Får håpe det,trenger all den energien jeg kan få!

Usj, samme her, er 38+5 i dag og hoster og snørrer. Veldig glad for at smertene i bihulene ga seg, for fødsel med bihulebetennelse vil jeg IKKE ha! Sender en medfølende klem!

God bedring!

God bedring !

Føler med deg :( Har også blitt forkjøla. Ikke greit med halsvondt, snørr, tett nese og tett hode i tillegg til alle de andre plagene man har fra før :p

Tusen takk jenter :) Godt å ha noen å klage til når familien er lei å høre på sutring min:p

Back
Topp