Forkjøla

memi

Forelsket i forumet
Off e det kje bare typisk 10 dager te termin og dønn forkjøla med tett nese og hoste.

Jippi detta er behagelig :-(

Skikkelig dårlig timing! Håper du rekker å bli frisk før fødselen starter. God bedring! :)

Da er du nok kvitt det til fødselen starter, god bedring!

kjedelig da :/ har gått å hanglet i snart 1 mnd selv... Og nå føler jeg meg endelig noelunne oppegående.. MEn nå har guttungen fått feber, og da venter jeg bare på at jentungen også får noe :P dårlig timing!

Huff, får håpe det går fort over! God bedring:)

Takk :-)

Vert hos legen og hadde bihulebetennelse og øyrebetennelse så nå e det pencelin på hu mor her.

Supert det 10 dager før termin !!!

Takk

God bedring :)

Vert hos legen og hadde bihulebetennelse og øyrebetennelse så nå e det pencelin på hu mor her.

Supert det 10 dager før termin !!!
Huff, stakkars deg! Men med penicillin går det nok fort over. Håper lille holder seg inni magen til du blir frisk :)
God bedring!

Huff, stakkars deg! Men med penicillin går det nok fort over. Håper lille holder seg inni magen til du blir frisk :)
God bedring!

Pencelin har virka supert så er mye bedre i dag

Her er det også penicillinkur t.o.m i morgen,har hatt urinveisinfeksjon,forkjølelse og skikkelig hoste som ikke har gått over helt enda..I tillegg har sønnen min vært hjemme fra bhg siden forrige fredag med feber og streptokokker..:meh: Nå er det 7 dager igjen til termin,så vi rekker vel akkurat å bli friske:)

Her er det også penicillinkur t.o.m i morgen,har hatt urinveisinfeksjon,forkjølelse og skikkelig hoste som ikke har gått over helt enda..I tillegg har sønnen min vært hjemme fra bhg siden forrige fredag med feber og streptokokker..:meh: Nå er det 7 dager igjen til termin,så vi rekker vel akkurat å bli friske:)
Det var voldsomt. De sier jo at fødselen ikke kommer i gang når mor ikke er helt frisk. Du må ha god bedring!

Back
Topp