Forkastelige Død baby "vitser" *link*

mail sendt dagbladet..

verste eg har set!!![:@][:o]

ville ikke inn å lese en gang..at noen smiler av dette er helt kvalmt[:'(]

Så bra de var flere som reagerte! Da håper jeg noen medier eller politiet tar affere!

ORIGINAL: Lasog

Fy fader! At det går an å bli så syk i hodet!!! Jeg orket ikke å lese alle engang. [:'(][:(]

[&:][:'(]Noe så sykt.. Kvalmt[:'(][:@]

[:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@]

ORIGINAL: Daskepott

Må innrømme at når jeg klikka på linken så tenkte jeg at "shit, jeg og min humor kommer sikkert til å synes at noe av det er morsomt selv om det er stygt" Men FY FAEN!!! så kvalmt!!!!

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

jeg sendte mail til en av de som hadde reklameannonse der inne og informerte han om hvilke sider de reklamerte på. Dette fikk jeg som svar:

Hei igjen, Takk for at du sier fra, dette var virkelig grusomt. Vi er med i annonsenetterket til euroads, som har en rekke nettsteder.  Jeg har allerede skrevet en mail til dem ang. denne saken og bedt dem om å fjerne våre annonser fra dette nettstedet og lignen de nettsteder, for dette er noe vi tar sterk avstand fra. Igjen, takk for at du sier ifra. 
Hilsen
XxXXXXXX

Flott gjort av deg!

ORIGINAL: DivaAnnie

FY FAEN!! Angrer på at jeg gikk inn der!! Dette kan umulig være lov å ha liggende ute?? æsjæsjæsj[:'(][:'(][:'(]

signerer

tipsa VG

Fyy f***,noe så forkastelig[:'(][:'(][:'(] De som lager sånne vitser/sider,skulle hatt regelrett juling,kan ikke være helt riktig skrudd sammen[:@][>:]

ORIGINAL: MammaOkt

jeg sendte mail til en av de som hadde reklameannonse der inne og informerte han om hvilke sider de reklamerte på. Dette fikk jeg som svar:

Hei igjen, Takk for at du sier fra, dette var virkelig grusomt. Vi er med i annonsenetterket til euroads, som har en rekke nettsteder.  Jeg har allerede skrevet en mail til dem ang. denne saken og bedt dem om å fjerne våre annonser fra dette nettstedet og lignen de nettsteder, for dette er noe vi tar sterk avstand fra. Igjen, takk for at du sier ifra. 
Hilsen
XxXXXXXX

Flott gjort av deg!

Hilsen
XxXXXXXX

Flott gjort av deg!

Fint å høre at det blir tatt seriøst iallefall!
Sånt skulle man ikke trengt å høre, med en gang jeg leste den første vitsen så jeg for meg hvordan det ville sett ut om noen faktisk pressa ungen min ned i en blender! Grusomt, er det!

Håper avisene gjør oppslag av det og hele siden blir fjernet!

[:@][:'(]

ORIGINAL: *Prinsessa

Må innrømme at når jeg klikka på linken så tenkte jeg at "shit, jeg og min humor kommer sikkert til å synes at noe av det er morsomt selv om det er stygt" Men FY FAEN!!! så kvalmt!!!!

samma tenkte jeg. men satan de derre va stygge altså. må jo være en feil at de er kommet inn der. syke lille menneske som har skrivi dem der.

tenkte jeg også

Det samme tenkte jeg, men det var ikke et snev av morsomhet i de der. Ille ass

Hilsen
XxXXXXXX

Flott gjort av deg!

Back
Topp