Forkastelige Død baby "vitser" *link*

ORIGINAL: Ida82

Nei fy faen. Nå ble jeg kvalm!! hvem syke mennesker er det som kan skrive noe sånt???

signerer denne..

Vil ikke se engang hva som måtte stå. Holder i bøtter og spann det du skrev.
Uhørt! Kjenner jeg blir kvalm bare av å tenke på hva som kan stå der.

Stå på! Få det bort!![:@] En vits skal være morsom!

Sendt mail til politiet. FY FAEN! Det finns ikke ord[:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@]

SYKE SYKE SYYYYKE, SYKE mennesker!!!!

Fy faen!
Jeg leste bare den øverste, og ble så kvalm!
Fy faen fy faen fy faen!

Noe så syykt!
Hvem er det som skriver sånne vitser? Og hvem er det som syntes det er gøy? Tenk om noen hadde gjort sånt på ordentlig, da hadde alle vært enige om at det var grusomt, makabert, sykt, perverst, og så videre.

Mitt værste mareritt er at det skal skje noe med ungen min, og sånn er det vel for alle oppegående foreldre, så det der var bare grusomt på så mange nivåer!

Må bare si det en gang til:
FY FAEN!

DETTE VAR HELT SYKT..fan som er morsomt med dette?!?ble faktisk drit forbanna

ORIGINAL: Ida82

Nei fy faen. Nå ble jeg kvalm!! hvem syke mennesker er det som kan skrive noe sånt???
[:'(]

Jeg trykka meg inn på hoved siden, med oversikten over div vitser..da poppa det opp et vindu det sto Haha i..klikka bort, ny poppa opp med noe anntet..klikka den bort og da poppa en opp med "Lex eier deg" eller noe..da klikka alt og jeg måtte slå av pc'n til slutt[:'(] fikk jeg virus eller hva pokker[:@]

ORIGINAL: tuttilutt

Fyyy F....
Det er jo helt sykt...
[:'(][:'(][:'(][:'(]

sign

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg trykka meg inn på hoved siden, med oversikten over div vitser..da poppa det opp et vindu det sto Haha i..klikka bort, ny poppa opp med noe anntet..klikka den bort og da poppa en opp med "Lex eier deg" eller noe..da klikka alt og jeg måtte slå av pc'n til slutt[:'(] fikk jeg virus eller hva pokker[:@]

det hørtes skummelt ut, håper ingen har hakka pcen din...jeg tror jeg hadde slått den av for godt[&:] ikke logg inn i nettbank eller noe med det første[&:]

ORIGINAL: gotherina

det hørtes skummelt ut, håper ingen har hakka pcen din...jeg tror jeg hadde slått den av for godt[&:] ikke logg inn i nettbank eller noe med det første[&:]

Åssen finner man ut om noen har gjort det da?

Nå ble jeg skikkelig paff her altså! Skal liksom det være vitser?!! Fantes jo ikke noe humor i noen av dem, ble bare uggen! [&o]

ORIGINAL: Daskepott

Må innrømme at når jeg klikka på linken så tenkte jeg at "shit, jeg og min humor kommer sikkert til å synes at noe av det er morsomt selv om det er stygt" Men FY FAEN!!! så kvalmt!!!!

samma tenkte jeg. men satan de derre va stygge altså. må jo være en feil at de er kommet inn der. syke lille menneske som har skrivi dem der.

Noen som fikk samme meldinga??? Åssen vet jeg om noen hacket pc'n min???[:'(][:'(][:'(]

Fy f**n! [:'(] Hvis det er noen som finner de der morsomme overhodet så er de syke i hodet. [:@]

Huff, de var bare forferdelige![&o] håper virkelig det blir gjort noe med...

Hva i helvette!!![>:][:@][:(]

hvem i all verden syns sånt er morsomt?? Jeg blir både kvalm og lei meg[:'(][&o]

fy f... eg blir dårlige!!!!!! angre på at eg gikk inn på linken[:@]

Fy flate.... er jo ikke bare døde baby vitser heller. De har jo egen kategori for nekrofilivitser og bl.a. Forkasteig[:'(]

Back
Topp